. . . שיטה, מרכז התוכנה לעסקים - איך יוצרים ארכיון למחשב שלך - עם המזוודה שלנו
דף הבית >> Cloud_Backup_Main >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> איך יוצרים ארכיון למחשב שלך - עם המזוודה שלנו
לעיתים קרובות המידע במחשב שלנו גורם לעומס על הדיסק הקשיח של המחשב.
יש לכך פתרונות רבים, ובשנים האחרונות אחד הפתרונות הוא לשמור ארכיון בענן.

במזוודה שלנו, יש אפשרות לשמור בענן כמות אדירה של קבצים (עד ל2T קבצים - למעלה מ-2,000 ג'יגה).

כיצד עושים זאת ?!

כדי להנות מארכיון בענן - עליך להיות חלק ממנויי שירות המזוודה שלנו.
כדאי ומומלץ ליצור ספריה בתוך המזוודה, ששמה יהיה Archive או Online Only >> כדי שיהיה ברור מה מטרתה.

צעד אחר צעד >>
מקליקים ("מסמנים") על הקובץ, או על הספריה שאותה רוצים להשאיר רק בארכיון הענן.
מקליקים קליק ימני על הקובץ.
בוחרים בתפריט את תת-התפריט שלLivedrive 
Livedrive >> Don't keep a copy on my computer

איך יוצרים ארכיון למחשב שלך - עם המזוודה שלנו

לאחר פעולה זו - המזוודה מזהה את הקובץ כאחד שצריך להשאר בענן בלבד.

נפח הקובץ ישתנה לנפח 0 לאחר שהוא עלה לענן, אבל אל תסירו אותו מהמזוודה.
הסרה מהמזוודה תגרום לקובץ להמחק גם מהענן (אם עשיתם זאת בטעות, אל חשש, יש לכם 30 יום לשחזר קובץ מחוק).
(*) דרך הפעולה בעבר היתה שונה, והיא עודכנה עכשיו.

חשוב מאוד ! לא למחוק את הקבצים מהמזוודה גם לאחר שהם עלו לענן.
נפח הקבצים יהיה 0 במחשב המקומי אם הם הוגדרו לשמירה בענן בלבד.
כך שהם לא יתפסו נפח מקומי מהמחשב שלך.
זה גם יקל עליכם להוריד אותם בעת הצורך (קליק ימני על הקובץ ו"הורד").



כיצד בודקים ומוודאים שהקבצים בענן ?

1. אם מדובר על קבצים חדשים שרק עכשיו מיקמתם במזוודה > יש להמתין עד שהם יטענו לענן.
    משך הטעינה לענן תלוי בנפח הקבצים, וכמובן במהירות החיבור לאינטרנט .
    תוכלו לראות את קצב ההתקדמות של הטעינה ב- Status > detail status > uploads
    אפשר לעקוב אחר מסך זה כדי לראות את קצב ההתקדמות והסטטוס של הפעולה.

2. יש להכנס לפורטל הקבצים ולוודא שהם שם.
    יש לוודא שאין עליהם סימון אדום (ריבוע אדום קטן)  - שאומר שהם עדיין בשלבי טעינה לענן.
    אם זיהיתם שאין סימנים אדומים ליד הקבצים - סימן שהם הוטענו במלואם.

3. כדאי לעשות בדיקה מדגמית לקבצים ולהוריד כמה מהם כדי לוודא שהם יורדים בצורה תקינה.
    בדיקה זו תתן את האישור הסופי שהקבצים אכן בענן בצורה מלאה.


אם אתם עובדים עם מספר מחשבים שמחוברים למזוודה

כל קובץ שעולה למזוודה ממחשב מסויים, מעדכן את כל המחשבים שמחוברים אליו.
כלומר, יתכן והמחשב שלך לא ישמור את העותק במחשב המקומי, אבל המחשב השני שמחובר למזוודה יוריד אליו את הקבצים מהמזוודה לספריה המקומית.

כדי להתגבר על הסוגיה הזו - יש להגדיר במחשבים האחרים שמחוברים למזוודה, את הספריות הרלוונטיות "לשמירה בענן בלבד".
במילים אחרות - אין אפשרות להגדיר דרך הפורטל שספריה מסויימת תשאר בענן בלבד. לכן אם ידועה ספריה כזו, יש להגדיר את האירכוב ("שמירה בענן בלבד") מקומית על כל המחשבים שמחוברים לשירות.

עצה אישית שלי
אם יש לכם דרך לשמור עותק של הארכיון על כונן קשיח חיצוני - עשו זאת.
זה לא יכול להזיק ובמצב בו הארכיון יהיה נחוץ, מהירות ההורדה של הקבצים תהיה גדולה יותר. 

 
 
במקרה ונשארו שאלות, ניתן לפנות אלינו במייל - support@sheeta.co.il
או שילחו לנו הודעת וואצאפ  055-6620431
 
 
בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".