דף הבית >> מה בשבילך ? >> גיבוי בענן לקבצים ומדיה >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> איך לוודא שהגיבוי עובד במחשב שלך?
צעד 1 - וודא שהגיבוי פעיל על המחשב
וודא שבשורת המשימות שלך מופיע הסמל של LiveDrive כך תוכל לדעת שתוכנת הגיבוי פעילה.
במידה והסמל לא מופיע בשורת המשימות סימן שתוכנת הגיבוי שלך אינה פעילה.
אני לא רואה את הסמל, מה עלי לעשות?


צעד 2 - וודא שהקבצים החשובים לגיבוי מוגדרים לגיבוי

גרסה חדשה:
הקלק קליק ימני על הסמל הכחול בשורת המשימות ובחר ב Open Control Center
במסך שיפתח בחר בלשונית Settings

איך לוודא שהגיבוי עובד במחשב שלך?

במסך שיפתח לחץ על Backup Selection
תפתח רשימה שמראה את התיקיות המגובות
גרסה ישנה - 1.12 ומטה:
הקלק על הסמל הכחול בשורת המשימות שלך והיכנס ל-  Manage Backups .
וודא שכל התיקיות שברצונך לגבות מסומנות ב- V  כחול (ראה דוגמא).5
צעד 3 - בדוק את הפורטל שלך - האם הקבצים שאתה מצפה לראות אכן קיימים
הכנס לפורטל שלך באינטרנט, בחר ב (1) Devices 
הסתכל על החיווי של המחשב הרלוונטי.
במידה ומתרחשת כרגע פעולת גיבוי תראה חיווי של גלגל מסתובב (2) 
הקלק על (3) View files ותראה את מיפוי המחשב (4), בחר בתיקייה הרלוונטית וצפה בקבצים המגובים בה.
יש לזכור שקבצים שנוצרו/עודכנו בסמיכות לבדיקה יתכן ולא יופיעו כיון שעדיין לא הספיקו להיטען לענן.

במקרה ונשארו שאלות, ניתן לפנות אלינו במייל - הקליקו כאן 
או שילחו לנו הודעת וואצאפ  055-6620431
 
 
בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".