דף הבית >> מה בשבילך ? >> גיבוי בענן לקבצים ומדיה >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> דגשים לטעינת קבצים ראשוניים בגיבוי בענן
התחלה - הטענת הקבצים לגיבוי בענן בפעם הראשונה:

 כדאי לוודא ש:
  • המחשב אינו נכנס למצב של sleep.
  • הדיסק לא מפסיק את פעולתו לאחר זמן מוגדר של אי עבודה.
  • יש משתמש פעיל במערכת - user login.
זאת כדי שההטענה לשרת תהיה מהירה ומיידית ולא תמשך זמן רב.

שגרה - הטענת קבצים שעברו שינוי או חדשים לגיבוי בענן

כדאי להאריך את הזמנים שהמחשב נכנס למצב שינה וכיבוי דיסק, כדי שבמצב של אי עבודה - המחשב יוכל לעבוד ללא הפרעה, ולטעון את הקבצים לגיבוי.

זמן מומלץ:
מצב "שינה" (Sleep) - כל 3 שעות (זמן מומלץ, לא חובה).
כיבוי דיסק במצב של אי-עבודה - כל 3 שעות (זמן מומלץ, לא חובה).

אם המחשב נכנס לsleep לאחר שלוש שעות, זה יתן לו מספיק זמן כדי להטעין את הדלתאות של אותו היום (1 עד 2 גי'גה של מידע לפחות).

התוכנה סורקת לשינויים אחת ל-X שעות, וטוענת את העדכונים לשרת הגיבוי בענן.
מועדי הסריקה ניתנים להגדרה לפי רצונך:

קליק ימני על אייקון הגיבוי (מרובע כחול קטן עם סימן לבן דומה לנייק בתוכו) נמצא ליד השעון או מסתתר 
במשולש הקטן שליד השעון >> Open Control Center >> יפתח החלון הבא שבו יש ללחוץ על Settings

דגשים לטעינת קבצים ראשוניים בגיבוי בענן

בחלון הבא יש ללחוץ על Backup Selection
לאחר מכן ללחוץ על Manage Schedule
ולהגדיר את ההגדרות הרצויות, להגדיר כל כמה זמן תתרחש סריקה או לקבוע שעת סריקה מסוימת.
בסיום יש ללחוץ Apply.
מה עושים כאשר הגיבוי מעכב עבודה על קובץ:

במצב בו נטען קובץ נתונים גדול (מייל, מערכת ניהול העסק וכדו') הגיבוי "תופס" את הקובץ עד שהוא מסיים להטעין אותו לשרת.

כדאי לחכות עד שהקובץ יגובה, או שאפשר לעצור (Pause) את הגיבוי ולהמשיכו בסוף היום לאחר סיום העבודה.

מתאים לגירסה 1.13 ומטה

ניתן לבדוק אם האפליקציה "תפוסה" על-ידי הגיבוי, בדרך הבאה:
איקון הגיבוי >> Detailed Status  
אם האפליקציה "עסוקה" עם הקובץ שאתה מנסה לפתוח, תראה את התמונה בדוגמא זו, אשר בה רואים שקובץ ה-outlook נטען לשרת.
ככלל - הסריקה אינה מפריעה לשגרת העבודה התקינה.

אם הפסקת את פעולת הסריקה, שים לב -
יש לזכור לחדש את הפעלת הגיבוי, אחרת - הוא ישאר ללא פעולה.

תקבל התרעה על כך שהגיבוי לא מחובר לשרתים - רק אם הגיבוי יהיה פעיל.
אם תכבה את הגיבוי - לא תקבל התרעות.
לכן, גם כאשר אתה מכבה את פעולת הגיבוי, עשה זאת עם Pause ולא בכיבוי מוחלט של התוכנה.


מתאים לגירסה 1.14 
ניתן לבדוק אם האפליקציה "תפוסה" על-ידי הגיבוי, בדרך הבאה:

איקון הגיבוי >>   Detailed Status <<  Status
אם האפליקציה "עסוקה" עם הקובץ שאתה מנסה לפתוח, תראה את התמונה בדוגמא זו, אשר בה רואים שקובץ ה-outlook נטען לשרת.

ככלל - הסריקה אינה מפריעה לשגרת העבודה התקינה.

אם הפסקת את פעולת הסריקה, שים לב -
יש לזכור לחדש את הפעלת הגיבוי, אחרת - הוא ישאר ללא פעולה.

תקבל התרעה על כך שהגיבוי לא מחובר לשרתים - רק אם הגיבוי יהיה פעיל.
אם תכבה את הגיבוי - לא תקבל התרעות.
לכן, גם כאשר אתה מכבה את פעולת הגיבוי, עשה זאת עם Pause ולא בכיבוי מוחלט של התוכנה.


במקרה ונשארו שאלות, ניתן לפנות אלינו במייל - support@sheeta.co.il
או שילחו לנו הודעת וואצאפ  055-6620431
 
 
בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".