דף הבית >> מה בשבילך ? >> גיבוי בענן לקבצים ומדיה >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> לקיחת קבצי הLOG ממחשב הלקוח

איך שולחים אלינו קובץ LOG שמתעד את הבעיה מהמחשב שלכם?

לקיחת תיעוד ה- LOG ושליחתו אלינו להמשך טיפול:

בכדי לקלוט את רישום ה-log של המערכת אנא פעלו בדרך הבאה:

1. הקליקו על הקישור  http://updates.livedrive.com/updatelivedrive/LogRetriever.zip

מיד לאחר הקליק תבוצע הורדה של קובץ Logretriever.zip.
2. יש לשמור את הקובץ שירד (LogRetriever.zip) במיקום שיהיה נגיש עבורכם.

3. הכנסו לספריה בה שמרתם את הקובץ.

4. שחררו את כיווץ הקובץ (unzip)
4.(א) הפעילו את קובץ ה- exe ,(ב) בחלונית שנפתחה סמנו את כל תיבות הסימון וליחצו Generate
אם תשאירו את השדה Output Path ריק מתוכן, קבצי הלוג  ישמרו בספרייה בה שמרתם את הקובץ המקורי.


5. לאחר שמתקבלת הודעה על הצלחת התהליך,תמצאו בספריה שלכם קובץ Livedrive.zip. יש לשלוח את הקובץ הזה אלינו, לצוות התמיכה, לכתובת support@sheeta.co.il  
אם הקובץ גדול מ-10 מגה אנא סמנו בכל פעם בנפרד תיבת סימון אחת.
בין יצירת לוג אחד לבא אחריו, שנו את השם של הקובץ שנוצר.
כדי שלא ידרס ע"י הקובץ הבא. שם הקובץ אינו חשוב, זה יכול להיות גם Livedrive1.zip, Livedrive2.zip וכד'.
שילחו אלינו את הקבצים שנוצרו להמשך הטיפול למייל support@sheeta.co.il
 

 
 
במקרה ונשארו שאלות, ניתן לפנות אלינו במייל - support@sheeta.co.il
או שילחו לנו הודעת וואצאפ  055-6620431
 
 
בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".