. . . שיטה, מרכז התוכנה לעסקים - מה הסיבה שאני רואה נפח קטן מידי בפורטל הגיבוי שלי?
דף הבית >> Cloud_Backup_Main >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> מה הסיבה שאני רואה נפח קטן מידי בפורטל הגיבוי שלי?

מה הסיבה שאני רואה נפח קטן מידי בפורטל הגיבוי שלי?

לעיתים תתקל במצב בו אתה משוכנע כי נפח הגיבוי בספריות שלך, גדול מנפח הקבצים בפורטל המידע.
יש מספר סיבות שמצב זה יכול לקרות, והן מובאות במאמר זה:

נציג את המצבים מהנפוץ ביותר לנדיר ביותר.

בדוק את נפח הגיבוי 
גיבוי קבצי מערכת 
בחירת ספריות שלא מכילות את המידע הנדרש לגיבוי 
האם תוכנת הגיבוי עובדת ? 
המחשב נכנס למצב שינה 
מהי מהירות האינטרנט שלך ? 
קבצים מאוד גדולים. 
 


בדוק את נפח הגיבוי 
מצב 1 – אמנם חשבת שיש לך נפח גדול, אבל נפח המידע שלך בפועל קטן ממה שחשבת. כדאי לבדוק את הספריות השונות שאותן הגדרת לגיבוי – מה הנפח האמיתי.
  
 


גיבוי קבצי מערכת 
מצב 2 – ישנה אפשרות שסימנת תיקייה גדולה שמכילה עשרות או מאות ג'יגות אך חלק מהנפח הזה לא עולה לענן.
למה? ישנם קבצים שנקראים קבצי מערכת שאותם אין טעם לגבות ולכן מערכת הגיבוי מסננת אותם ולא מטעינה אותם לענן. לדוגמא: קבצים עם סיומות .exe, .ios, .lnk, .chk, וכדומה. כך שאם נתקלת בתיקייה שנראה לך שלא כל הנפח בה נטען לענן- בדוק אם יש בתוכה קבצי מערכת.

במאמר זה תוכל לראות בדיוק איזה קבצים לא עולים לענן.

 


בחירת ספריות שלא מכילות את המידע הנדרש לגיבוי 
מצב 3 – בחרת ספריות שלא מכילות את המידע הנדרש לגיבוי. כלומר, בחירת הספריות לגיבוי לא כללה את הספריות עם המידע הנדרש.
במצב זה – עליך להכנס למחשב שלך לבדוק איפה נמצאים הקבצים החשובים לך לגיבוי – ולהגדיר אותם ב-Manage backups.

צריך רענון באיך לנהל את הדברים בקלות – הקלק כאן.
  
 


האם תוכנת הגיבוי עובדת ? 
מצב 4 – האם תוכנת הגיבוי עובדת ? אם תוכנת הגיבוי לא עובדת, אין אפשרות לקבצים להטען לסביבת הגיבוי.

איך בודקים שתוכנת הגיבוי עובדת ? הקלק כאן
 
 


המחשב נכנס למצב שינה 
מצב 5 – האם המחשב מקבל מספיק זמן עבודה כדי להטעין את הקבצים שלו ? אם המחשב נכנס למצב שינה או שהכונן הקשיח מפסיק את פעילות לאחר זמן מה מהפסקת הפעילות במחשב, אין אפשרות לתוכנת הגיבוי לעבוד בצורה תקינה. לכן – יש לבטל את השינה ואת כיבוי הכונן הקשיח כדי להטעין את הקבצים במלואם לענן. לאחר הטעינה הראשונה – בהתאם לנפח המתחדש יש לחדש את השינה וכיבוי הכונן לכמות השעות הצפויה להטעין את כל המידע.
לא יודע איך ? הקלק כאן.

  

 
מהי מהירות האינטרנט שלך ? 
מצב 6 – הקשר של המחשב שלך עם האינטרנט אינו יציב והינו איטי מאוד. תוכנת הגיבוי מחייבת קישור לרשת האינטרנט, אם הקשר לאינטרנט ניתק לעיתים קרובות, ואם הקשר הוא איטי מאוד, זו יכולה להיות סיבה לאי טעינת הקבצים לשרת הגיבוי.

הקלק כאן כדי לדעת מה מהירות החיבור שלך לאינטרנט – שלח אלינו את התוצאות של הבדיקה.
  
 


קבצים מאוד גדולים. 
מצב 7 – יש לך קבצים "שתוקעים" את תהליך הגיבוי. קבצים מאוד גדולים, של 10 ג'יגה ומעלה, יוצרים עומס על רוחב הפס. אם מהירות האינטרנט שלך היא נמוכה, כדאי למצוא פתרון גיבוי אחר לקבצים הללו. קובץ שאינו יכול להטען במהלך 48 שעות – לא יכול להיות בגיבוי בענן שלנו.
במצב זה – יש לבטל את הגיבוי של הקובץ ה"ענקי" ולמצוא פתרון אחר לגיבוי קובץ זה, או לסירוגין לגבות את הקובץ בתדירות נמוכה – למשל אחת ליומיים (ולא כל חצי יום).

 


במקרה ונשארו שאלות, אתם מוזמנים לפנות במייל ל- info@sheeta.co.il
 
בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".