. . . שיטה, מרכז התוכנה לעסקים - מה הפיתרון לגיבוי קבצים גדולים (מעל 10 G)?
דף הבית >> Cloud_Backup_Main >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> מה הפיתרון לגיבוי קבצים גדולים (מעל 10 G)?

מה הפיתרון לגיבוי קבצים גדולים (מעל 10 G)?

גיבוי קבצים גדולים (מעל ל-10 ג'יגה) בגיבוי בענן

קובץ גדול הינו קובץ שהנפח שלו גדול מ-10 ג'יגה.

כאשר מבצעים גיבוי בענן, נפח הקובץ הוא גורם שצריך לקחת בחשבון.
נפח הקובץ עשוי לעיתים להשפיע על הצלחת הגיבוי.

מהירות והצלחת תהליך גיבוי מידע בענן תלוי בשני דברים חשובים
  1. מה מהירות האינטרנט שעל המחשב שלך.
  2. גודל הקבצים המגובים.

מהירות האינטרנט, משפיעה על הקצב שיטען הקובץ לשרת הגיבוי בענן.
ככל שהנפח של הקובץ הבודד עולה, כך הזמן שיקח לו להטען לשרת הגיבוי - רב יותר.

קובץ שתוכנת הגיבוי לא מספיקה לטעון אותו לשרת הגיבוי בתוך 48 שעות, לא יגובה בצורה תקינה בענן.


במצבים כאלה אפשר לעשות אחד משני דברים:
  1. להגדיל את מהירות הטעינה (Upload) של רשת האינטרנט שלך.
  2. לכווץ את הקובץ, ואת הגרסה המכווצת שלו - לגבות לענן.
הבעיה מתחילה שהקובץ הגדול הוא קובץ שמשתנה על בסיס קבוע.
כגון קבצי אאוטלוק, ומערכות מידע ניהוליות - שמגיעים לנפחים גדולים מאוד, שקשה לגבות בדרך הרגילה.

קבצי אאוטלוק ומערכות מידע מיוחדים בכך, שבכל רגע נוצר בהם שינוי.
כך תוכנת הגיבוי מזהה אותם כל הזמן, כקבצים שצריכים לעלות לענן.
ברגע שקובץ כל-כך גדול, נטען לענן כל יום, הוא תופס מקום בתור על חשבון קבצים אחרים ואז קורים שני דברים:
  1. לעיתים קרובות, בגלל שהקובץ מאוד גדול והאינטרנט לא מספיק מהיר - הוא לא מצליח להטען בצורה תקינה.
  2. גם קבצים אחרים לא מצליחים להגיע לטעינה - הם כל הזמן "עומדים בתור" אחרי קובץ האאוטלוק.

כדי להתמודד עם המצב אפשר לעשות שני דברים:
  1. לבקש מטכנאי המחשבים שלכם ליצור עבורכם ספריה צדדית, שבה ישמר קובץ מכווץ של האאוטלוק או מערכת המידע. 
    הספריה הזו תהיה מסונכרנת עם הספריה הראשית של הקובץ, ותיצור עותק מכווץ של קובץ הנתונים בכל פרק זמן שיתאים לכם (לרוב, כל יום).
     
  2. למצוא שירות גיבוי שמאפשר גיבוי רק של הנתונים שהשתנו בתוך הקובץ.
    לרוב זה יהיה גיבוי יקר יותר ממה שאנחנו מציעים, אבל למי שמחפש פתרון לגיבוי בזמן אמת של מידע - זה הפתרון הכי מקצועי שיש.
    גיבוי מסוג זה מזהה את השינוי בתוך הקובץ של המידע, ומגבה רק אותו. בניגוד למצב שבו הקובץ צריך להטען כולו לענן כל יום - רק חלקים ממנו נטענים לענן כל יום.

    תוכלו לפנות אלינו, ונפנה אתכם למישהו שאנחנו מכירים ויודע לתת שירות מעולה בנושא.


 
במקרה ונשארו שאלות, ניתן לפנות אלינו במייל - support@sheeta.co.il
או שילחו לנו הודעת וואצאפ  055-6620431
 
 
בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".