דף הבית >> מה בשבילך ? >> תסקל - תוכנה לבודק מוסמך >> פרטים נוספים
ברוך הבא,

אתה בחברה טובה, כמו הרבה מהנדסים נוספים,
בודקים מוסמכים - כבר הבנת שאין דרך אחרת.

לא הגעת לעמוד הזה סתם,
הגעת לכאן כי הבנת מה שחלק מהמתחרים שלך
עדיין לא הבינו -
שלנהל עסק של בודק מוסמך ללא תוכנה לבודק מוסמך
זה עניין שמעכב אותך, זה עניין שתוקע לך מקלות בגלגלים.

כל בודק מוסמך שהתחיל לעבוד עם תסקל - התוכנה לבודק המוסמך
התחיל לחסוך זמן, התחיל לעבוד יעיל, התחיל לחסוך כסף ! 

כל בודק מוסמך שהתחיל לעבוד עם תסקל - התוכנה לבודק המוסמך
הבין את הכוח החדש שיש לו בעסק, את המהירות שבה הוא יכול 
להגיע ללקוחות חדשים ולהגיב ללקוחות הקיימים שלו.

אם הגעת לכאן - סימן שמעניין אותך לדעת איך זה הולך ומה אתה מקבל.

בעמוד הנוכחי אסביר בקצרה את תהליך הרכישה של תסקל.
בכל תקופה אנחנו עושים מבצעים חדשים, וכדאי להתעדכן אצלנו אם יש מבצע
מעניין שיכול לתת לך יותר.
 

איך זה עובד ? איך תכיר אותנו טוב יותר ?

נגיע למשרד שלך, ונבצע אצלך תצוגה של התוכנה.
אפשר לקיים פגישה כזו גם באמצעים דיגיטליים, בסקייפ או בכל מדיה אחרת.

במהלך הפגישה תהיה לך הזדמנות לראות איך תסקל יכולה 
לעזור לך בעסק, ואיזה נושאים חשובים היא עוזרת לנהל בעסק.

הדמו יתמקד בנושאים שמעניינים אותך, כדי שבסופו של הדמו תוכל 
לקבל החלטה על סמך הדרישות שלך, ולא על סמך מאפיינים טכניים בלבד.

לאחר הפגישה או במהלך הפגישה, אנחנו שולחים לך הצעת מחיר מסודרת,
בהצעה אנחנו מתייחסים למודולים שאותם אתה צריך, ומורידים עלויות בהורדת
מודולים שאינך זקוק להם בשלב זה.

בהמשך דרכך, כל מודול שתזדקק לו - ניתן להוסיפו בקלות וללא צורך בהתקנות מיוחדות.

 
כיצד מבוצעת ההתקנה והתחלת העבודה ?

לאחר שקיבלת החלטה חשובה זו, אנחנו קובעים יום ושעה שבהם אנחנו מתקינים את 
תסקל התוכנה לבודק המוסמך.
ההתקנה יכולה להיות מקומית על המחשבים שלך, או בענן מאובטח. 

לאחר ההתקנה, אנחנו מדריכים אותך צעד אחר צעד על תסקל,
ניתן לתאם מועד שגם המזכירה שלך תהיה נוכחת בהדרכה.
מיד לאחר ההדרכה תוכל להתחיל לעבוד עם המערכת בצורה הטובה ביותר.

במסגרת התמיכה שלנו - אתה מקבל מדריך למשתמש מודפס, וכרוך, המכיל 100 עמודי 
תוכן משובחים עם צילומי מסך והסברים נוחים, הכוללים גם פרק של פעולות מהירות בתסקל.
מצגות של "נושאים חמים" שהינם אינטראקטיבים והמרנו אותם למצגות power point
המאפשרות הדרכה משולבת על התוכנה.
כל אלה נועדו לאפשר לך התחלה מהירה וחלקה עם תסקל לבודק המוסמך.


תמיכה - מי ומה ?

תמיכה מבוצעת באי-מיילים, וטלפון.
במידת הצורך, עלינו להתחבר למחשבך ולבצע פעולות אחזקה ולתת תמיכה.
מאחר ואנחנו וכספית עובדים בשיתוף פעולה, 
אתה זוכה לתמיכה VIP בלתי פורמלית בתוכנת "כספית", ואנחנו מסייעים לכל
מה שנדרש כדי לתמוך בך גם בתוכנת כספית.

בלי קשר להסברים שאנחנו נותנים טלפונית ובמייל, יש לנו סביבת תמיכה טכנית
כתובה ומפורטת באתר, לפי נושאים ולפי שדרוגי גרסאות. לכניסה לסביבת התמיכה הטכנית - הקלק כאן.
 

כמה זה עולה ?


המחיר של תסקל הינו מודולרי - ונקבע לפי מספר פרמטרים חשובים.
  1. כמה סוגי מתקנים אתה צריך לניהול העסק - האם רק מעליות, או שיש מתקנים מסוגים שונים שלהם תזדקק.
    הכוונה להקל עליך אם אתה בתחילת הדרך, ואין לך צורך בכל הסוגים של המתקנים.
    התוכנית הבסיסית כוללת כבר 2 סוגי תסקירים.
     
  2. עבור כל מודול ישנה תוספת במחיר. אם רכשת כבר 6 סוגי תסקירים ומעלה - כל הסוגים (12 סוגים) של התסקירים פתוחים בפניך.
     
  3. ישנם מודולים שונים במערכת - מודול בודקי משנה, מודול תוכנית עבודה, מודול דוחות נוספים וכדו'. 
    במידה ואינך צריך את כל המודולים - אינך צריך לשלם עבורם.
     
  4. המחירון של תסקל הוא קבוע, אולם מפעם לפעם אנחנו עושים מבצעים אטרקטיביים.
     
  5. החל מ-2013 - תסקל עולה לענן. 
     
  6. ישנו תשלום עבור התמיכה השירות והשדרוגים השנתיים, התשלום ניתן לחלוקה על פני 12 תשלומים.
    בשנה הראשונה - תמיכה טכנית ושירות הינם חובה. בעיקר בשביל שנוכל לתת לך שירות 100% מדויק. 
    מהשנה השניה ואילך אינך מחוייב בתשלום עבור סעיף זה.
    במידה ואופי הפעילות הוא בענן (ולא בהתקנה מקומית על מחשבך), תמיכה ושירות הינם חובה.

טופס בקשה להצעת מחיר מדויקת
כדי שנוכל לתת לך הצעת מחיר שתהיה רלוונטי לאופי הפעילות שלך - 

תוכל להכניס את דרישותיך בטופס בקישור זה,
ונשלח לך הצעת מחיר מפורטת המכילה את המודולים הנדרשים עבורך לפעילות שוטפת נוחה.
הקלק להגשת בקשה להצעת מחיר


אמצעי התשלום ?
ניתן לשלם ב-12 תשלומים שווים בכרטיס אשראי.
 
זו הזדמנות לעשות משהו נכון עבור העסק שלך.
הקלק לקבלת טופס בקשה להצעת מחיר.


תנאי ביטול עסקה

במהלך החודש וחצי הראשונים לפעילות שלך - אין תנאים !!
תוכל לבטל את העסקה ללא מתן הסברים וללא צורך בהצדקות,
אנחנו מבטיחים לא להעיק עליך בתהליך.

אנחנו לא מחזיקים שבויים - חשיבות שביעות רצונך חשובה לנו אפילו במחיר 
ביטול העסקה איתך.

אנחנו יודעים שתסקל לא מתאימה לכל אחד - ומכבדים זאת. 
לא כולם מסוגלים להפרד מהאמצעים הידניים שלהם, ולכן אנחנו לא לוחצים.

תהליך ההחזר
  1. עליך לשלוח לנו הודעה כתובה (מייל מספיק לכך) על כך שהנך מעוניין לבטל את העסקה.
  2. לאחר קבלת מכתב זה, נציג של "שיטה" או "יתד" יצור איתך קשר לתיאום מועד הסרת ההתקנה מהמחשב שלך
    חשוב מאוד שלא תסיר בעצמך את התוכנה - אלא תשאיר לנציגנו להסיר את התוכנה.
  3. לאחר הסרת התוכנה, יוחזר כספך במלואו, באותה דרך שבה התקבל התשלום.
  4. במידה והתקבל תשלום במזומן, ההחזר ינתן בצ'ק או בהעברה בנקאית לחשבונך.

כל הרעיון הוא לאפשר לך להחליט על סמך ניסיון מעשי עם תסקל,
אנחנו לא מחייבים אותך להיות קשורים אלינו כל החיים ולכן גם דמי השימוש השנתיים
הם אינם חובה למעט לשנה הראשונה (בה אנחנו מאמינים כי התמיכה חיונית לתפקוד
תקין של המערכת).

אנחנו רוצים לאפשר לך רכישה ללא סיכונים, ולאפשר לך לקבל החלטה בלי פרפרים בבטן.
זה כל הסיפור. אין פה אותיות קטנות.

נשמח לראותך בין לקוחותינו

אלומה גניאל קובי,
מנכ"ל

שיטה, מרכז התוכנה לעסקים