דף הבית >> מה בשבילך ? >> תסקל - תוכנה לבודק מוסמך >> תמיכה טכנית - תסקל >> שחרור גרסה חדשה לתסקל 2018 - גרסה 5
שינויים ושיפורים בתסקל 2018
גרסה 5 - 09/2017


הגרסה של תסקל מאופיינת בהוספות ושינויים שיצרנו לאור בקשות של לקוחות ותיקים וחדשים כאחד.

כמו כל שנה צירפנו אל לקוחותינו עוד עשרות משתמשים לתסקל,
ובכך יצרנו מעגל גדול יותר של בודקים מוסמכים שנהנים מיכולות מתקדמות של ניהול עסק בודק מוסמך.

יש לכם שאלה, או יש לכם מה לשתף ? מוזמנים לכתוב לנו למייל:  aluma@sheeta.co.il

יאללה. נצא לדרך...

 
מודול היומן האוטומטי

הוספנו מודול יומן אוטומטי שעוזר לכם לשבץ בצורה אוטומטית את התסקירים שלכם ביומן גרפי מעוצב.
השיבוץ נועד לסייע לכם לבנות את תכנית העבודה מול הלקוחות שלכם בקליק.
השיבוץ מבוצע לפי לוגיקה חכמה שמונעת שיבוצים בשבתות ובימי שישי.

מודול זה חוסך כמות שעות מטורפת שמושקעת כיום בסינכרון המידע והשינויים שמתרחשים בכל תכנית עבודה אופיינית של בודק מוסמך.
בסרטון קצר זו תוכלו להנות ולהבין טוב יותר איך מודול היומן האוטומטי עוזר לכם בעסק.

שימו לב - המודול כבר עבר אי אלו שינויים במהלך התקופה מאז יצירת הסרטון ועד הזמן הנוכחי.
הסיבה לכך היא בקשות שונות ושיפורים שונים שהתבקשנו לבצע לטובת תפעול טוב יותר של השיבוץ וניהול היומן לאחר השיבוץ.

שחרור גרסה חדשה לתסקל 2018 - גרסה 5

חיפוש לפי מספר טלפון פקס או נייד

הוספנו אפשרות למצוא תסקירים ב"ניהול תסקירים" גם לפי מספר טלפון, פקס או מספר טלפון נייד של לקוח. 
 

חותמת "תסקיר פסול" על תסקיר של מתקן הפסול לשימוש

הוספנו יכולת "לחתום" על תסקיר שהינו פסול לשימוש, ולבצע החלפה של החתימה הפיזית שצריך לעשות עם משולש האזהרה.

כדי "לשים חותמת" על תסקיר פסול, כל שעליכם לעשות הוא להיות במצב של "עריכת תסקיר", ולהקליק על הכפתור "! סמן פסול לשימוש".
  1. כפתור "סמן פסול לשימוש".
  2. התמונה שתופיע על התסקיר וגם במסך עריכת התסקיר, מיד לאחר שהתסקיר הוגדר כ"פסול".
  3. תוית של "לאחר תיקון" שתופיע על כל תסקיר פסול.
  4. תאריך הבדיקה הבאה של כל תסקיר פסול, יהפוך מייד לתאריך השווה לתאריך הבדיקה עצמה.
ככה נראה תסקיר שסומן כ"פסול".
שימו לב לשדה של "תאריך בדיקה הבאה" - שדה זה לא יופיע. ובמקומו יופיע השדה "לאחר תיקון".

ניתן לעדכן את התצוגה של התמונה "פסול" שאנחנו שמים כברירת מחדל, תוכלו לעצב איזו תמונה שתרצו, ואותה לקשר לתסקירים.
כך גם לגבי התוית של "לאחר התיקון".
אלו שתי תמונות שאנחנו שמנו כברירת מחדל, והוספנו אפשרות לערוך ולעדכן את התמונות הללו לתמונות שלכם.

כדי להכניס תמונות משלכם לפסילה ולתוית על שדה "בדיקה הבאה", 
יש להכנס ל"הגדרות משתמש" >> "הגדרות תסקיר" >> חפשו את השדות שמגדירים את "פסילת המתקן". 
כך זה נראה:

בהקלקה על התיקיה הצהובה (1) >> תוכלו לבחור מהמחשב שלכם איזו תמונה שתרצו, לתמונת הפסילה וגם לתמונה של התוית שתהיה על השדה "תאריך הבדיקה הבאה".
דוח פגי תוקף

ביטלנו את הופעת התסקירים שבהקפאה בדוח זה.
במידה ותרצו לראות אותם בדוח, הקליקו על סימון ה"V" במסך שאומר "הצג תסקירים בהקפאה".
ההנחה היתה שתסקירים בהקפאה הינם תסקירים שהמשתמש רצה שלא יופיעו ויקפצו במערכת ולכן הקפיא אותם.
 

שדה להגדרת ימי מרווח בדיקה לתאריך התוקף

הוספנו אפשרות ליצור תאריך תוקף בדיקה שיהיה עם מרווח של כמה ימים שתבחרו, ממועד התוקף האחרון. 
לטובת מי שלא אוהב להגיע לבדיקות ברגע האחרון.

הפתרון נמצא ב"הגדרות משתמש" >> קבוצות מתקן >> עמודת "ימי מרווח מתוקף"

תסקל תיצור את ערך "תאריך התוקף" לפי המרווח המקובל - פחות הימים שתגדירו בעמודה זו.

כך זה נראה במסך ההגדרות:
הדפסה של תסקירים רבים מהענן
פתרנו את הבעיה של הדפסה בכמויות גדולות שיצרה ניתוקים

1. הדפסה רציפה מהשרת, אפשרית כעת בצורה יציבה יותר. כדי לעשות שימוש במאפיין זה, יש להקליק על הכפתור "הדפסה מהשרת" שנמצא מתחת לכפתור של ההדפסה במקומות השונים.

בניהול תסקירים זה נראה כך:
הפעולה שנוצרת מאחורי הקלעים היא יצירת קובץ PDF אחד עבור כל ההדפסה של התור, ולאחר מכן הדפסה אחת למדפסת שעל המחשב המקומי.
 

הוספת אפשרויות לתפריט "נושא" הליקויים
מעתה ניתן לערוך את השדה הזה וניתן להוסיף לו ערכים נוספים מלבד "ליקוי", "תיקון", "כללי", ו"פנימי".
שימו לב - אין למחוק את השדה "פנימי" או לשנות אותו בכל מקרה.
השינוי ו/או ההסרה של הפריט הזה יגרום מצב שבו תסקירים פנימיים/שטח לא יפעלו כמו שצריך.


דוח תסקירים, ליקויים ותיאורים
הוספנו אפשרות לסנן סוגים שונים של ליקויים שמופיעים בדוחות. כגון "כללי".

 
עיצוב התסקירים - יכולות חדשות
הוספנו יכולת לעצב שדות נבחרים בתסקיר - שדה "תאריך תוקף" והטבלה של הליקויים.

הגדרות העיצוב נמצאות ב"הגדרות משתמש" >> "הגדרות תסקיר" >> עיצוב שדות ייחודיים.
1. עיצוב תאריך הבדיקה הבאה - צבע הרקע של השדה של תאריך התוקף נמצא ב"עיצוב שדה", צבע הפונט וגודלו.

2. תצוגת סעיף ליקויים - תוכלו לשנות את גודל הפונט ואת הצבע של התיאור של הליקויים בכל התסקירים.


מודול אביזרים - הוספת פורמט מתקדם לקליטת אביזרים מהירה

הוספנו פורמט חדש למודול אביזרים, שיאפשר לכם קליטה מהירה של אביזרים בקליק.
הפורמט החדש יאפשר לכם ליצור את הדברים הבאים:

תוכלו לקלוט סדרה גדולה של פריטים בקליק אחד. 
כל שעליכם יהיה להגדיר זה את המספר ההתחלתי, ואת המספר המסיים - ותסקל תיצור עבורכם את השורות בתסקיר.
כדי להנות מיכולת זו - עליכם להיות בפורמט של "מבנה A"
במסך "פרטי מתקן ותוצאות" תוכלו להבחין שמבנה הטבלה של האביזרים השתנה במעט והוא נראה כך:
  1. הקליקו על כפתור זה, כאשר תרצו לקלוט סדרה רציפה של אביזרים.
  2. הקליקו על סמן זה, כאשר תרצו לסדר מחדש את האינדקס של האביזרים, לפי המיון הקיים שבחרתם.
  3. הקליקו על הכותרות כדי למיין בסדר עולה או יורד את הרשימה. בכל קליק הסדר משתנה ליורד או עולה בהתאמה.
  4. עמודה עם פונט כחול - ניתנת למיון המידע לפי הסדר שתבחרו.
  5. הוספנו שדה "תת-מיקום" שיעזור לכם למקם את האביזר במקום האחרון שבדקתם אותו. זה מקל עליכם, ולעיתים קרובות גם על לקוחותיכם, לאתר את האביזר הספציפי.
מודול נצילות - עדכון פקטורי חישוב הנצילות
הוספנו יכולת לנהל את הפרמטרים של דוח הנצילות לחישוב נצילות.
הדרך לעדכון המידע הזה הוא דרך "מסך תוצאות בדיקה - דוח נצילות"
"הצג טבלת פקטורים לחישוב נצילות"
ועוד נושאים שונים:
 
  1. סינון איזורים וערים בתכנית עבודה, תוקן הבאג הקשור לפעולה זו.
     
  2. מודול היומן האוטומטי שינה את פניו הגרפיות והוקל למשתמשים לעבוד איתו.
     
  3. הוספנו תיקון של תיאור המסקנות של דוכן הרמה.
     
  4. הוספנו יכולת של מחיקת "תסקיר עקשן".
    במצבים בהם לא מצליחים למחוק תסקיר בדרך המקובלת - הכנסו ל"הגדרות משתמש" >> כללי >> כפתור "מחיקת תסקיר עקשן" >> פעלו לפי ההנחיות והתסקיר ימחק.
     
  5. הוספנו אפשרות להתריע על תסקיר ששוכפל בעבר, ועתה משכפלים אותו שוב. 
    הגדרות משתמש >> כללי >> "האם לבדוק ולהתריע אם תסקיר שוכפל בעבר" כאשר תגדירו "כן" באפשרות זו. תסקל תקפיץ הודעה אם אתם משכפלים תסקיר שהוא כבר ארכיוני.
     
  6. הוספנו אפשרות להתריע אם תאריך הבדיקה הקודמת נראה חשוד ולא מתאים לרצף הפעילות.
    נועד למנוע מצבים שבהם יש שגיאת הקלדה.
    הגדרות משתמש >> כללי >> "האם להתריע על תאריך בדיקה קודמת שנראה חשוד?" 
     
  7. פתרנו את הבעיה שכאשר יש שליחה של מיילים משני משתמשים שונים של תסקל, אזי יש מצב שמשתמש אחד שולח בטעות את התסקירים של המשתמש השני.

בהצלחה, צוות תמיכה "שיטה".