. . . שיטה, מרכז התוכנה לעסקים - תמיכה טכנית - תסקל
     
  שחרור גרסה חדשה לתסקל 2018 - גרסה 5

הגרסה של תסקל מאופיינת בהוספות ושינויים שיצרנו לאור בקשות של לקוחות ותיקים וחדשים כאחד. כמו כל שנה צירפנו אל לקוחותינו עוד עשרות משתמשים לתסקל, ובכך יצרנו מעגל גדול יותר של בודקים מוסמכים
 
למאמר המלא
     
  סרטון שחרור גרסה חדשה לתסקל 2014 - גרסה 4.4

הגרסה של תסקל מאופיינת בהוספות ושינויים שיצרנו לאור בקשות של לקוחות ותיקים וחדשים כאחד. כמו כל שנה צירפנו אל לקוחותינו עוד עשרות משתמשים לתסקל, ובכך יצרנו מעגל גדול יותר של בודקים מוסמכים
 
למאמר המלא
     
  איך יוצרים בודק חדש בתסקל ?

מילוי פרטים בשדות המתאימים במסך פרטי בודק.
 
למאמר המלא
     
  מודול שליחת תסקירים במייל בתסקל - סרטון הדרכה

מודול שליחת תסקירים במייל נועד לאפשר לך להעביר ללקוחות שלך ולכל גורם אחר בעסק את התסקירים בלי צורך להדפיס אותם.
 
למאמר המלא
     
  חידושים ותוספות במודול בודקי משנה בתסקל - סרטון הדרכה

מודול בודקי משנה שופר ונותן מענה נרחב למה שביקשת לאורך השימוש בתסקל.
 
למאמר המלא
     
  איך יוצרים דו"ח תסקירים ללא חשבון בתסקל ?

ניתן להפיק דוח מרכז המכיל את כל התסקירים הפתוחים, המציין את הלקוחות ואת התסקירים הפתוחים שלהם.
 
למאמר המלא
     
  איך מוחקים בודק בתסקל ?

ניתן למחוק בודק בתנאי שאינו מופיע כבודק זמני ברירת מחדל בהגדרות המערכת
 
למאמר המלא
     
  איך קולטים לקוח חדש בתסקל ?

לקוחות חדשים רצוי לפתוח רק דרך תסקל (ולא דרך כספית) ואז לבצע סינכרון עם כספית.
 
למאמר המלא
     
  איך יוצרים תסקיר חדש בתסקל ?

אפשרות א – יצירת תסקיר חדש מתפריט ראשי. אפשרות ב – יצירת תסקיר חדש מתוך מסך לקוחות. אפשרות ג – העתקת תסקיר.
 
למאמר המלא
     
  איך עורכים תסקיר חדש בתסקל ?

על מנת לקלוט תסקיר חדש יש להגיע למסך פרטי תסקיר ע"י לחיצה על כפתור צור תסקיר חדש.
 
למאמר המלא
יש 2 עמודים
1  2   לעמוד הבא   

תמיכה טכנית - תסקל