. . . שיטה, מרכז התוכנה לעסקים - CRM_Registration_1st
דף הבית >> מג'יק CRM >> CRM_Registration_1st
8 שיעורים שמקדמים אתכם צעד אחר צעד, בסבלנות ובקצב שלכם
לטובת שילוב והכנסת מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) בעסק שלכם.

משימות אישיות שיובילו אתכם במבוך, ויוציאו אתכם ממנו בשלום :-)

מענה אישי ותמיכה טכנית במיילים ובטלפון.

גישה לחברי הצוות שלכם ללא תשלום נוסף,
אתם לא תצטרכו ללמוד כדי ללמד - אנחנו עוזרים לכם גם בזה.


גובה השקעה 295 ש"ח ב-10 תשלומים
(סה"כ 2950 ש"ח)
או בתשלום אחד - 2650 ש"ח

390 ש"ח ב-6 תשלומים
או
2,100 ש"ח בתשלום אחד
 
קורס מג'יק CRM אקספרס
סילבוס הקורס מג'יק CRM אקספרס - בהמשך העמוד...
חבילות משלימות לקורס
 
*** חודשיים תמיכה טכנית בחינם בתוכנת אינסייטלי ***
תמיכה טכנית של הצוות שלנו, מענה לשאלות, בטלפון או במייל.
שווי החבילה המשלימה 1200 ש"ח 

*** שעתיים ייעוץ אישיות  ***
שעתיים ייעוץ אישיות במהלך הקורס, להטמעה נכונה
ויישום מדויק של המערכת בעסק שלכם
שווי החבילה המשלימה 936 ש"ח 

שווי החבילות שאתם מקבלים מאיתנו במתנה 
2,136 ש"ח
לקוחות מספרים על הקורס...
קורס מג'יק CRM בנוי מסדרת צעדים קטנים, אשר מחולקים ל-8 שיעורים.
כל שיעור יהיה בין שעה לשעתיים, ויכלול סרטונים, הסברים מוקלטים על התוכנה שנלמד, ודפי עבודה.

לאחר כל שיעור אתם מקבלים שיעורי בית שכל מטרתם היא לגרום לכם לקום מכסא הנוח המשרדי – ולצאת לשטח לעשות עבודה – ולהטמיע את מה שאתם לומדים.

תוכנת CRM – Insightly התוכנה שתלמדו בעזרתה ליישם את הקורס הינה תוכנת ניהול קשרי לקוחות מעולה, במחיר ותקציב שמתאימים לעסקים עצמאיים ובינוניים. אנחנו נלמד אתכם שיטות עבודה, ואת דרך היישום שלהן בתוך התוכנה עצמה.

מבנה השיעורים
השיעורים יועברו דרך האינטרנט באתר חברים סגור.
הגישה תהיה עם שם משתמש וסיסמא.
היתרון החשוב בשיעורים מוקלטים הוא שאתם מקבלים הרבה מאוד ידע מרוכז בשיעורים ממוקדים.
אתם נכנסים לשיעורים במועד שמתאים לכם ביום שמתאים לכם.
אין פקקים בדרך לכיתה, ואין פקקים בחזרה הביתה ☺.
לא צריך להתאפר ולא צריך להתגלח השיעורים נשארים זמינים עבורכם
ואתם יכולים לחזור אחורה – בזמנכם החופשי.
השיעורים זמינים עבורכם למשך חצי שנה ממועד סיום הקורס, כדי שתוכלו להכנס
לתכנים ולעבור עליהם מחדש עם סיום הקורס.
המלצה אישית – לאחר שתסיימו את הקורס – תעשו אותו שוב !
אתם לא תאמינו כמה דברים לומדים בפעם השניה.
תוכלו לשאול שאלות, לעשות שיעורי בית ולהתייעץ איתנו על כל עניין.

שיעור ראשון – חוויה חדשה בעסק

ניהול לקוחות נכון יוצר לקוחות מאושרים, תהליכים מובנים וטכנולוגיה נוחה לשימוש.
♦ בשיעור הזה אנחנו נגדיר את את המטרה שלכם לשמה אתם רוצים לעבוד עם מערכת ניהול לקוחות. ללא יעדים ברורים אי אפשר להגיע למטרה.
בין אם היעד שלכם הוא לנהל מכירות טוב יותר, או ליצור תקשורת טובה יותר עם הלקוחות והצוות שלכם, ובין אם המטרה היא סדר בעסק
חשוב לדעת מראש מהי – כדי שהצעדים שנעשה ביחד יכוונו אתכם למטרה שלכם.

♦ נעשה היכרות ראשונית עם העולם של ניהול מידע בעסק – מה הוא כולל מה ההבדלים בין מערכות שונות.
היכרות ראשונית עם מערכת ה-CRM.
בסוף השיעור הזה אתם תדעו להתמצא במערכת, ותדעו מה ואיפה נמצא במערכת CRM.


שיעור שני – מתאימים את ה-CRM לעסק שלכם

♦ בשיעור הזה נדבר על מה ייחודי בעסק שלכם – ואיך מביאים את הייחודיות שלכם לידי ביטוי במערכת CRM.

♦ נגדיר את המידע המיוחד ללקוחות שלכם, ונוסיף שדות שמותאמים במיוחד לעסק שלכם.

♦ נעבור על תהליכי עבודה שאתם עושים בעסק שלכם, ונלמד כיצד לבנות תהליך עבודה נכון ומתאים בעסק, וגם להטמיע אותו במערכת ניהול הלקוחות. לכל עסק יש תהליכי עבודה, גם אם הם לא כתובים.

♦ בסוף השיעור הזה אתם תדעו איזה שדות ואיך להוסיף אותם למערכת ניהול הלקוחות.
אתם תדעו מהם התהליכים שאותם אתם מנהלים בעסק ואיך מתרגמים אותם לצ'ק ליסט פעילה במערכת.


שיעור שלישי – תהליכי מכירה

♦ בשיעור הזה ניצור את תהליך המכירה הראשון שלכם, נעקוב אחרי הזדמנויות עיסקיות שנפתחות מול לקוחות.

♦ איך לנהל את המסננת השיווקית במערכת ניהול הלקוחות שלכם.

♦ איך מנהלים כמות גדולה של מידע בצורה יעילה בתוך מערכת ניהול הלקוחות. ייבוא מידע וייצוא נתונים.

♦ בסוף השיעור הזה אתם תדעו לנהל הזדמנויות עיסקיות במערכת, לבצע מעקב מסודר ושיטתי, לקשר קבוצת לקוחות גדולה להזדמנות עיסקית חדשה, ליצור מסננת שיווקית ולהעביר את הלקוחות במסננת הזו.


שיעור רביעי – משימות, ושירות לקוח

♦ איך מנהלים משימות במערכת CRM

♦ שירות לקוח – איך יוצרים חווית לקוח ייחודית בעסק שלכם. איך יוצרים מצב שהלקוח שלכם מרגיש אצלכם בבית.

♦ תלונה שהופכת לכדור שלג בלתי נשלט – איך מתמודדים עם האתגר של תלונות לקוח ולומדים מכל תלונה.

♦ בסוף השיעור הזה אתם תדעו איך ליצור רשימת משימות שניתן לקלוט אוטומטית לכל דבר.
אתם תדעו איך לתת ללקוחות שלכם תחושה שהם בידים סופר מקצועיות ולא רק בתחום שלכם אלא גם בניהול עסקים.


שיעור חמישי – הגדלת מכירות מול הלקוחות

♦ איך למכור יותר מוצרים ללקוחות הקיימים בעסק שלכם.

♦ מהן השאלות הנכונות לשאול כאשר באים ליצור מכירות נוספות ללקוחות הקיימים שלכם.

♦ איך עושים שימוש במידע הקיים כדי להבין טוב יותר את הלקוח שלכם.
מה עושים עם המידע הזה ואיך יוצרים ממנו עוד הכנסות בעסק.

♦ איך שולחים מאסת מיילים מתוך מערכת ה-CRM.

♦ מהי השיטה המהירה לביצוע הפעולה הזו בעזרת או ללא מערכת דיוור מיוחדת.

♦ בסוף השיעור הזה אתם תדעו איך ללמוד מה הלקוח שלכם רוצה בנוסף למה שאתם מוכרים, איך לשלוח ללקוחות שלכם דיוורים אישיים ממוקדים, גם אם אין לכם עדיין מערכת דיוור אוטומטית.


שיעור שישי – ניהול צוות במערכת

♦ איך לנהל את הצוות שלך במערכת ה-CRM

♦ איך יוצרים מנגנונים אוטומטיים ליצירת משימות לצוות.

♦ איך מחלקים את המשימות בין חברי הצוות.

♦ איזה מידע מתעדים במערכת ניהול הלקוחות שלך (רמז – אין נוסחא אחת אחידה לכולם, אבל יש כללי אצבע).
מה המידע שהכי חשוב לניהול במערכת ה-CRM שלך.

♦ כללי עשה ואל תעשה בשימוש בCRM בעסק שלכם. איך לא להשאב לנהל את הCRM במקום את העסק שלך.

♦ בסוף השיעור הזה אתם תדעו להבחין בין העיקר והתפל בשימוש בCRM בעסק שלכם. 
לנהל את הלקוחות שלכם בצורה כזו שתיצור לכם יותר הכנסות, תוכלו ליצור בקליק צ'ק ליסט אוטומטי, לנהל את הצוות שלכם
הכל בהקשר לקוחות או פרויקטים בעסק.
בסוף השיעור הזה אתם תצאו לדרך חדשה ורעננה עם מערכת שעבדתם בצורה מופלאה כדי לעשות בה שימוש ריווחי ויעיל בעסק.


שיעור שביעי – ניהול הזדמנויות עיסקיות שסוגרות עסקאות

♦ ניהול לידים - תורה שלמה שמשמעותה הוא - המרה של לקוח מתעניין ללקוח משלם.
איך מטפלים בכל פניה שמגיע מלקוח. איזה מידע חיוני ואף קריטי לתעד.

♦ איך בונים "כרטיס מכירה" לכל הזדמנות עיסקית למה הוא משמש, ומה צריך לתעד בכרטיס כזה.

♦ איך מפרידים את העיקר מהתפל בכל שיחה, כדי שבעתיד תדעו בדיוק מה הלקוח שלכם חיפש, מה הוא צריך מכם,
ואיך למקד את שיחת המכירה - כדי לסגור עסקה !

♦ איך יוצרים מניהול הזדמנויות נכון, את קמפיין השיווק הבא, ללא מאמץ, וללא צורך לחזור ולתחקר את הלקוחות.

♦ בסוף השיעור הזה, יהיה לכם כרטיס מכירה לכל הזדמנות עיסקית, אתם תדעו איך לנהל את הנושא הזה בצורה מדויקת במערכת שלכם,
אתם תצליחו לסגור טוב יותר עסקאות, ולא תאבדו לידים.


שיעור שמיני – שיחות פולוואפ וסגירת עסקה

♦ ניהול שיחות פולוואפ, איך מגדילים את אחוז הסגירה מכל שיחת פולוואפ.
אתם תגיעו למצב שבו שיחות פולוואפ יהיו מהנות יותר, ותסגרו יותר עסקאות בזכות תיעוד מידע נכון, ומעקב יעיל אחר התהליך.

♦ בסוף השיעור הזה תדעו למנף כל שיחת מכירה לסגירה ולכסף בבנק.
אתם תגלו דרך מהנה לעשות את השיחות הללו, אתם תגלו שהדרך לסגירת עסקה יכולה להיות הרבה יותר אטרקטיבית ממה שחשבתם :-)
תוכנית הקורס
אני בטוחה שהשתתפותך בקורס תהיה
אחת החוויות החשובות שיהיו לך השנה לעסק.
אני בטוחה שההחזר על ההשקעה שלך יהיה מאוד מהיר,
ולכן – אני נותנת אחריות מלאה על הקורס שלי.

אם בתוך שבועיים ממועד ההרשמה מסיבה כלשהי,
תהיה לך תחושה שהקורס אינו מתאים לך
ינתן לך החזר כספי מלא

בינינו... מה יש פה להפסיד ?! מקסימום להרוויח המון !
כתב אחריות
אנחנו יודעים שלעיתים קבלת ההחלטה לא פשוטה,
לכן, אם יש לך עוד שאלה, או התלבטות
אנחנו מחכים למייל או שיחת טלפון ממך:
04-8577137
aluma@sheeta.co.il

לעיתים יש עומס על הצוות שלנו,
אם הגעתם למוקד ההודעות שלנו, אנא השאירו הודעה
עם שם וטלפון אחד מאיתנו יחזור אליכם ברגע שנתפנה

אנחנו חוזרים לכולם !

להתראות ותודה שנשארתם איתנו עד סוף העמוד הזה
אני מזמינה אתכם גם לעשות את הצעד הבא ולהרשם

 
 
נתראה,
אלומה גניאל קובי
וצוות שיטה, מרכז התוכנה לעסקים