. . . שיטה, מרכז התוכנה לעסקים - HowToKeepYourclients_Taskal
דף הבית >> "תסקל" - תוכנה לבודק מוסמך >> HowToKeepYourclients_Taskal
איך לשמר לקוחות נאמנים
למרות תחרות מחירים מאתגרת
מאמר: "איך מנטרלים את המחיר כפקטור בהחלטה של הלקוח"

מאת: אלומה גניאל קובי
תאריך: 11/2016
#1
תבינו את העולם של הלקוחות שלכם - מהעיניים שלהם.
או במילים אחרות - תבינו מהן הבעיות של הלקוח שלכם ?


לכל אחד מהלקוחות שלכם יש בעיה לפתור.
יש שאלות שהוא שואל את עצמו. יש תהיות לגבי התסקיר שהגשתם לו. יש חשש שהבדיקה שתעשו אצלו תפסול לו את הכלי. יש לו בעיות שונות שקשורות לניהול הכלים שלו, או לניהול המעלית שלו.
בין אם אלו דרכים להוזיל את עלויות האחזקה, דרכים להתכונן לבדיקה כדי שהבדיקה תעבור בשלום, דוחות שונים, ובכלל שאלות מקצועיות שהוא שואל את עצמו בעבודה שלו.
תבינו את השאלות שהלקוחות שלכם שואלים את עצמם, תבינו את השיח הפנימי שלהם.

חברת טמבור, מוכרת צבעים, גלונים של צבע בכל מיני גוונים - זה המוצר שעל המדף.
למה היא צריכה להעמיד מעצבת פנים בנקודות המכירה ? כי הבעיה שלנו כלקוחות שלהם זה לא הצבע, זה איך הבית שלנו יראה אחרי הצביעה.

חברת פרפקטליין מוכרת כלים סניטרים וקרמיקה. אלו המוצרים שעל המדף.
במקום שהיא תמכור לנו את האסלה הכי טובה, היא מוכרת לנו וודאות שכאשר אנחנו נגיע אליהם - אנחנו מסוגלים לצאת עם מטבח, ריצוף, ארונות, כלים סניטרים וכדו' - במחיר ברור של X ש"ח.
הם מוכרים לנו את הודאות - כי זו הבעיה שלנו, כלקוחות שעושים שיפוץ, חוסר הודאות של כמה זה יעלה לי בסוף.

הם מדברים את השפה של הבעיות שלנו, ולא את השפה של המחיר בלבד.
כאשר תעזרו ללקוח שלכם לפתור בעיה, שבודק מוסמך אחר לא עזר לו - אתם הופכים לגורם שיוצר וודאות ללקוח שלכם, פותר לו בעיות. הנוכחות הזו תשאיר אתכם בתודעה, השיח ישתנה ולא רק המחיר יהיה גורם ההחלטה.

#2
מהירות תגובה, ניהול המידע של הלקוח - אצלכם בעסק


בעידן הנוכחי - מהירות התגובה והמידע שתוכלו לתת ללקוח שלכם יהיו גורם קריטי בהחלטה לעבוד איתכם.

היכולת שלכם לתת ללקוח שלכם מידע נוסף, מעבר לתסקיר עצמו, היא גורם מכריע בסיוע שאתם נותנים ללקוח.

אם עשיתם בדיקה ללקוח, והגשתם את הדוח שבוע אחר-כך, ואת החשבונית חודשיים אחר-כך - אתם עשויים למצוא את עצמכם שוב בביצה של תחרות על מחירים.
בודקים מוסמכים שעובדים עם שיטה נכונה עושים את זה בקליק וחצי, משגרים את התסקיר והחשבונית עוד לפני שנגמר יום העבודה הבא. 
זה יוצר מצב שבו הכסף נכנס לבנק מהר יותר, בצמוד למתן פתרון מהיר ויעיל מאוד ללקוח שלכם.

שיטה נכונה של עבודה - מאפשרת בדיוק את המהירות, היעילות והדיוק הללו.
כאשר אתם עובדים בשיטה שבה השירות שאתם נותנים הוא מוכוון לקוח - הלקוח לא יקבל החלטה רק על סמך המחיר.

#3
איך עושים את זה, מהו הצעד הבא ?


כמו שלא ניתן להגיע בזמן ללקוח אם יוצאים מהבית עם חמור ועגלה, כך לא ניתן לנהל עסק בעזרת הכלים הידניים של פעם.
ניהול מידע בוורד, או בשיטות אחרות ידניות, הוא ניהול מיושן שמעכב ועוצר אתכם. זה ניהול שלא נותן לכם אפשרות לבלוט בתחום. זה ניהול שמשאיר את השיח ברמת המחיר בלבד, פשוט כי זה דבר בר השוואה בקלות.

כדי להצליח לתת שירות שאין לו מתחרים בתחום הבודקים המוסמכים - צריך לעבוד בשיטה מתקדמת, בשיטה מובנית שניתן להשיג רק בעבודה עם תוכנה ממוחשבת שיודעת לתמוך בעסק שלכם.

תוכנה שתיצור לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים, ותאפשר לכם לנהל יותר בפחות זמן.
תוכנה כזו תהפוך כל שעת עבודה שלכם להרבה יותר יעילה. כאשר תוכלו לנהל יותר עבודה בפחות זמן - זה יצור לכם חופש להחליט האם להביא עוד עבודה, או פשוט להנות מיותר זמן חופשי.

אז אם נמאס לכם כבר לעבוד בשיטות שמבזבזות לכם זמן יקר, ומשאירות אתכם בשוק תחרותי שקשה להתמודד בו. אם אתם מחפשים כלי יוצא דופן שיעזור לכם לנהל את העסק שלכם, בלי חופשות ובלי העדרויות מהעבודה - נוכל לעזור לכם עוד היום.

מוזמנים להקליק על הקישור הזה - להרשם - וניצור איתכם קשר לתיאום שיחת ייעוץ חינמית, שיחת ייעוץ שתעזור לכם להבין האם העסק שלכם מתאים לעבור לניהול בעזרת תוכנה.

שלכם,
אלומה גניאל קובי




אם תרצו לקבל מידע על תוכנת תסקל, שעוזרת לרוב הבודקים המוסמכים לנהל את העסק שלהם בצורה סופר יעילה - מוזמנים להקליק על הקישור הזה, ונציג שלנו יחזור אליכם לתיאום שיחת היכרות ובדיקת התאמה, בחינם.


אלומה גניאל קובי