דף הבית >> מה בשבילך ? >> גיבוי בענן לקבצים ומדיה >> תמיכה טכנית לגיבוי בענן >> תמיכה טכנית >> מה עושים כאשר רואים עיכוב בגיבוי
בתוכנת הגיבוי ישנם שני תהליכים שפועלים קבוע במהלך עבודה תקינה של הגיבוי בענן.

תהליך 1 - תהליך הגיבוי בענן עצמו. 
בלעדי תהליך זה, לא תהיה טעינה של קבצים לענן.

תהליך 2 - שירותי ממשק ניהול מרחוק
תהליך זה עוזר לנו לתת לכם תמיכה טכנית מרחוק גם בלי להתחבר למחשב שלכם.
הוא מאפשר לנו לתקן טעויות מרחוק, לבטל ספריות חשודות מרחוק ולפעול לטובת תקינות החשבון שלכם מתוך ממשק הניהול שלנו.
תהליך זה אינו חובה כדי שהגיבוי יפעל מרחוק, אבל הוא כן חובה אם אתם זקוקים לעזרתנו.

כדי ששני תהליכים אלה יפעלו בצורה תקינה, יש לוודא את המצב הבא,
שני איקונים בתחתית המסך:
1. Backup Service Started

2. RM Service Started
 

כיצד מוודאים תהליך גיבוי פועל ורציף

במידה ואחד מהם בצבע אדום, יש לבצע את הפעולה הבאה:

קליק ימני על האיקון האדום, ובחירת האפשרות Start Service
 
הפעלת התהליך של הבקרה המרוחקת מממשק הניהול שלנו.
תהליך זה גם מאפשר לנו לדעת מה מצב הגיבוי שלכם בזמן אמת.
 
במידה ואחד משני התהליכים הללו לא היו "דלוקים" כלומר, האיקון שלהם היה אדום במקום ירוק, זו יכולה להיות סיבה מדוע הגיבוי לא עבד כפי המצופה.

עם החזרת התהליך לתפקוד - הגיבוי אמור לשוב לתפעול תקין.

חשוב לעקוב לאחר מכן שהתהליך לא נעצר שוב.
בחלק מהמקרים זיהינו שתוכנות אנטי וירוס או תוכנות שונות עוצרות את תהליך הגיבוי של תוכנת הגיבוי בענן, ואז הבעיה תחזור על עצמה אם לא יטופל הגורם עצמו שעוצר את הגיבוי.


במידה ומשהו לא ברור - מוזמנים לפנות אלינו להמשך התהליך.
אפשר לפנות לוואצאפ: 055-6620431
או למייל aluma@sheeta.co.il

בהצלחה