תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

מדריך הגרסה החדשה של תסקל חידושים ושינויים(גרסה 5.65.55 ומעלה)

1.שיפורים כלליים

בכותרת של מסך ניהול תסקירים ובמסך ניהול לקוחות – שינינו את הכיתוב, כדי שכאשר המסך יהיה ממוזער, תוכלו להבחין בין המסכים – מי מהם של ניהול לקוחות ומי מהם של ניהול תסקירים.

העתקת תסקיר שופרה ובאגים הקשורים לתווים מיוחדים כגון " ' " בשדה מספר רישוי ומספר פנימי – תוקנו. כעת העתקה של תסקיר לא תציג באג כאשר ישנו תו מיוחד זה.

הוספנו שדה של "תאריך יצירה" + "תאריך עדכון" לתסקיר. ניתן לראות את השדות הללו בתסקיר עצמו, בחלק התחתון של המסך:

                                                                                   

הדפסה מהשרת – איחוד קבוצת תסקירים לקובץ אחד

הוספנו כפתור שנקרא "הדפסה מהשרת" – בעזרת כפתור זה ניתן להדפיס ברצף תסקירים שכולם יאוגדו בקובץ אחד ויוצגו על המסך בתום ההדפסה.

השימוש בכפתור זה רלוונטי כאשר אתם מעוניינים ליצור קובץ PDF אחד שבו יש קבוצת תסקירים שאינם מאופיינים לפי לקוח מסויים אלא לפי מאפיינים אחרים.  את הקובץ הזה אפשר להדפיס בפעם אחת מהשרת (לכן זה נקרא "מהשרת") במקום לפנות למדפסת המקומית 20 פעם – יש פניה אחת למדפסת של המחשב המקומי, ופניה זו שולחת את כל העמודים בקובץ בבת אחת.

השימושיות של כפתור זה הינה גם בהיבט של איחוד של מספר תסקירים לקובץ אחד.

 

תחזוקה ותיקון לקובץ תסקל

קובץ הפעלת תסקל מבצע על עצמו תיקון ודחיסת המידע בכל סגירה של תסקל. מנגנון זה הופעל כבר בעבר עם שליטת המשתמשים בו. נכון להיום המודול הזה מופעל אוטומטית מיד כאשר תסקל מזהה שגודל הקובץ שלה הינו גדול מנפח מסויים (150 מגה).

פעולת תחזוקה זו חיונית לתפקודה התקין של המערכת.

לכן – חשוב לסגור כל יום את תסקל. עם הסגירה מתרחשת פעולת בדיקה ותחזוקה זו.

חשיבות נושא זה היא גם בנושא הגיבוי של התוכנה.  כדי שגיבוי תסקל יבוצע בצורה תקינה, יש לסגור את הקובץ כל יום.

הכפתור "יציאה" הוא הדרך לסגור את תסקל:

יש לוודא שכל החלונות של תסקל שפתוחים במקביל – גם הם סגורים, כדי שהגיבוי והתחזוקה יבוצעו כמו שצריך.

 

2.מודול שליחת תסקירים במייל

מודול זה עבר שינוי, ויצירת תסקירים ב-PDF מבוצעת בצורה מהירה הרבה יותר. ללא תלות בתוכנת PDF Creator.

המהירות לא השתנתה במצבים בהם נדרש לקבץ תסקירים לקובץ אחד לפי שם לקוח. במצב זה – מהירות הביצוע נשארה כשהייתה (מאחר והיא עושה שימוש בתוכנת PDF CREATOR).

הוספנו חיווי לסטטוס שליחת התסקירים – מהי כמות התסקירים שנשלחה וכמה מתוכה כבר בוצעה.

הגדרות המייל מהיום יהיו הגדרות מקומיות אשר יאפשרו לכל עמדה לשלוח את המיילים ללקוחות מהמייל של המשתמש עצמו. עדיין אפשר לקלוט את ההגדרות של הרשת, אם רוצים בכך, ממסך הגדרות המייל וה-PDF, בכפתור "ייבא הגדרות מהרשת".

הוספת פורמט B במודול מעליות

הוספנו פורמט חדש "פורמט B" – בפורמט הזה ישנו שינוי של מספר שדות:

  1. בפרטי המעלית הוספנו מספר שדות לנוחיותכם:
    - שדה "תאריך כיול אחרון".
    - שדה "עומס מירבי ומספר נוסעים" – פוצל לשני שדות נפרדים – "עומס מירבי" + "מספר נוסעים".
    - שדה "סוג מעלית" + "סוג הדלתות" – הוסף לדוח. בשדות אלה ניתן לערוך את הרשימה של הסוגים השונים של המעליות/הדלתות, בכך הרשימה תשאר נקיה ונכונה. ניתן גם להקליק ערך חופשי בשדות אלה.

  2. בסעיף 5 - שדה "חלקים אחרים" בתוצאות הבדיקה – הפך לשדה של  "וסת מהירות".

הוספנו תסקירי שטח למספר מודולים:

דרגנועים, מעלונים, אביזרים, עגורני צריח.
 

שיפורים בניהול לקוחות

.הפשרת לקוח שאינו פעיל

כאשר מפשירים לקוח שלא היה פעיל תקופה ארוכה – ניתן להפשיר אוטומטית את כל התסקירים שלו בקליק.

דוחות תכנית עבודה

הוספנו דוחות נוספים לממשק תכנית העבודה, שיאפשרו למשתמשים להפיק דוח תכנית עבודה שיכיל את הפרטים של המתקנים מכונות הרמה + אביזרים בתוך הדוח. כדי שניתן יהיה לראות את פרטי האביזרים גם אלה שמופיעים בטבלת הפריטים.

דוח תכנית עבודה D – דוח שמציג את הפרטים של כל הכלים, כולל שורות בתוך מכונות ההרמה / אביזרים. לרוב דוח זה יהיה ארוך יותר מאשר הדוחות המוכרים, עם זאת, הפרטים בו יעזרו לבודק המוסמך להתמצא טוב יותר בכלים שהוא בודק בשטח. רלוונטי וחיוני למי שבודק מכונות הרמה ואביזרים.

לוגו_שיטה_אנגלית.png
  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי