תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

מודול יצירת PDF לתסקירים

הוספנו יכולת לייצר תסקירים ב-PDF, גם ללא שליחתם במייל.

האפשרות מופיעה במסך ניהול תסקירים.

כדי לעשות שימוש ביכולת זו, עליכם לפעול כך:

1.לסמן ב"V" (דגל 2 באיור) בעמודה "סמן", את כל התסקירים שברצונכם ליצור מהם PDF.

  1. להקליק על כפתור "צור PDF לספריה" (דגל מס' 1 באיור).

  2. מיקום שמירת התסקירים ב-PDF, כברירת מחדל, הינו C:/Taskal/PDFs/
    במיקום זה תיווצר תיקייה חדשה לכל לקוח שעבורו יהיו תסקירים להפקה.
    תוכלו למצוא את התסקירים שיצרתם בתיקיה הנל, בתוך הספריה של הלקוח.

כדי לשנות את ההגדרות של יצירת התסקירים ב-PDF, תוכלו להכנס לכפתור המופיע ב-מס' 3 באיור בממשק ניהול תסקירים.

שם תוכלו לשנות את ההגדרות של המיקום אליו ישלחו התסקירים, ותוכלו להוסיף תתי ספריות של תאריך ו/או ליקויים שקיימים בתסקירים.

כדי לעשות שימוש ביכולת זו, עליכם לפעול כך:

  1. לסמן ב"V" (דגל מס' 2 באיור) בעמודה "סמן", את כל התסקירים שברצונכם ליצור מהם PDF.

  2. להקליק על כפתור "צור PDF לספריה" (דגל מס '1 באיור).

  3. מיקום שמירת התסקירים ב-PDF, כברירת מחדל, הינו C:/Taskal/PDFs/
    במיקום זה תיווצר תיקייה חדשה לכל לקוח שעבורו יהיו תסקירים להפקה.
    תוכלו למצוא את התסקירים שיצרתם בתיקיה הנל, בתוך הספריה של הלקוח.

כדי לשנות את ההגדרות של יצירת התסקירים ב-PDF, תוכלו להכנס לכפתור המופיע במס' 3 באיור בממשק ניהול תסקירים.

שם תוכלו לשנות את ההגדרות של המיקום אליו ישלחו התסקירים, ותוכלו להוסיף תתי ספריות של תאריך ו/או ליקויים שקיימים בתסקירים.

  P.D.F.דגל מס'  1 באיור -הגדרת נתיב התסקירים שנוצרו ב  

דגל מס' 2 באיור – מתאים למי שלקוח הקצה שלו מתעניין בשמירת הקובץ לפי מספר הציוד בפועל. ברוב המקרים אפשרות זו אינה רלוונטית עבורכם, והאפשרות לשמור לפי "מספר תסקיר" היא הנכונה עבורכם. במיוחד כאשר מספר הציוד לא תמיד זמין ולא תמיד קיים לכל ציוד.

 

דגל מס' 3 באיור – בתוך כל תיקיית לקוח, ניתן לשמור את התסקיר לפי חודש הביצוע שלו.

דגל  מס' 4 באיור – בתוך כל תיקיית לקוח ניתן להפריד את התסקירים שהיו להם ליקויים על פני אלה שלא היה בהם

ליקוי. הדרך שבה תסקל מגדירה תסקיר עם ליקוי – הינה – לפי השאלה האם יש בטבלת הליקויים וההערות מידע כלשהו. כאשר ישנו מידע – תסקל תשלח את התסקיר לתיקיה של הליקויים – אם תסמנו אפשרות זו ב-"כן".

כך יראה עץ ספריות של תסקירים ללקוחות "huxh", "אהרון" וכו'...

ראו את ספרית העל – שם הלקוח, ספריות משנה – חודש ושנה של ביצוע הבדיקה, תת-ספריה לכל התסקירים עם הליקויים לאותו החודש – Failures.

 

אם תחליטו שאינכם רוצים בתתי ספריות כגון אלו, כל שעליכם לבצע הוא להגדיר את האפשרויות בדגל מס' 3 + 4 כ"לא" ותסקל תשמור את התסקירים בספריה של הלקוח בלבד, ללא ביצוע תתי-ספריות.

נכון להיום, שמירת התסקירים הינה לפי ספריות הלקוח בלבד, זאת ע"פ דרישת רוב הלקוחות. אם יש לכם בקשה מיוחדת בנושא – מוזמנים לשלוח אלינו בקשה בעניין.

.

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי