תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

 נוהל סינכרון לקוחות בין כספית ובין תסקל

תיאור הבעיה:

כאשר מנסים ליצור חשבונית בתסקל והמערכת מודיעה שהלקוח בכספית לא נמצא.

או לסירוגין כאשר תסקל מנסה לסנכרן מידע עם כספית ללקוח קיים, שאמור להיות כבר בכספית – ואילו יש הודעה שהלקוח לא נמצא בכספית.

בכרטיס הלקוח יהיה מספר לקוח פעיל בכספית, ולמרות זאת, לא יצליח הסינכרון, במסגרת האדומה – מספר הנה"ח – הוא המספר של כספית בהנהלת חשבונות כספית.

הסיבה לבעיה:

יתכן ובעיה בנתונים גרמה לניתוק בין הלקוח של תסקל ובין הלקוח של כספית, והמספר של הלקוח תסקל לא מקושר נכון עם המספר של הלקוח כספית.

 

תיאור הפתרון:

1. נכנסים לכרטיס הלקוח בתסקל.

2. עושים "דבל קליק" על המספר שמופיע בשדה "מס' בהנה"ח" (ראה תמונה לעיל).

3. מוחקים את המספר המופיע. מגיעים למצב שאין מספר בשדה "מס' בהנה"ח"

(אתם עדיין נמצאים בכרטיס הלקוח, לא לצאת).

4. מקליקים על הכפתור "שלח לקוח להנה"ח"

ומופיעה ההודעה הבאה: שבה יש התראה על כך שהלקוח כבר קיים בכספית, ותסקל רוצה לסנכרן בינו ובין הלקוח של תסקל.

5. האפשרות הנכונה ביותר היא – אפשרות של "yes" – שבה מבוצע שיוך מחדש של הלקוח בתסקל לכספית וחזרה.

7. פעולה זו מחזירה את מספר הלקוח הקודם לשדה "מס' בהנה"ח" – ומאפשרת ללקוח להמשיך ליצירת חשבון.

8. מאחורי הקלעים מבוצע רענון של הקשר בין שני הלקוחות.

 

במידה ולא מופיעה הודעה זו – סימן שהלקוח לא נמצא בכספית מראש.

אם הלקוח טוען שהלקוח כן נמצא בכספית, יש למצוא את השם המדויק של הלקוח בכספית כדי לוודא שהוא אכן זהה לשם בתסקל.

תסקל מזהה את שם הלקוח בכספית לפי שם הלקוח המדויק בתסקל.

 

מיד לאחר פעולה זו – ניתן יהיה ליצור חשבונות בצורה תקינה בתסקל.

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי