תמיכה טכנית גיבוי בענן

כיצד מייצאים לוג לתוכנת livedrive

לעיתים הצוות הטכני צריך יותר מידע על מה שקורה מאחורי הקלעים עם הגיבוי.

לטובת עניין זה ישנו קובץ שעוזר לקבל את כל המידע – זה נקרא לוג קבצים.

כך ניתן להעביר אלינו את לוג הקבצים והמחשב שלכם בהקשר הגיבוי בענן או המזוודה של Livedrive.

כך מפעילים את ה-Log Retriever

1.הורידו את הקובץ הבא, שחררו אותו מכיווץ והפעילו את הקובץ הבא:

http://updates.livedrive.com/updatelivedrive/LogRetriever.zip

 

2.וודאו שהתיבות הבאות מסומנות במסך שנפתח:

Include logs, Include Eventlogs, Include DB

3. נא לא לסמן ב-V את Include Registry Settings

4. הקליקו על Generate

5. לאחר השלמת יצירת הלוג, תופיע הודעה כזו:
 

הקליקו OK

ועיברו לספריה בה נשמר הקובץ של הלוג

 

6. אם לא הגדרתם נתיב בשדה Output path – קובץ הלוג יווצר באותה ספריה בה נשמר הקובץ של הLog retriever.
אם כן הגדרתם נתיב – אזי חפשו את הקובץ של הלוג בנתיב שהוגדר.
 

7. העתיקו את הקובץ, ושילחו לצוות התמיכה שלנו את הקובץ.
קובץ הלוג יהיה עם השם הבא:  Livedrive.zip

 

8. במידה והקובץ גדול מדי, תשמרו אותו באחת מהאפשרויות של גוגל דרייב, דרופבוקס או משהו דומה. ותשתפו אותנו בקישור אל הקובץ.
 

 

9. יש לשלוח את קובץ הלוג למייל הבא: aluma@sheeta.co.il

 

 

 

תודה על שיתוף הפעולה.

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי