תמיכה טכנית גיבוי בענן

כיצד מפעילים את הגיבוי בצורה ידנית

מצבים שבהם נדרשת התערבות ידנית של הפעלת הגיבוי:

1. תקלה לא ברורה, בה ישנה התראה על קבצים פתוחים או בעיית הרשאות (על קבצים שידוע שאין להם בעיית הרשאה).

2. הפעלה יזומה בעקבות קליטת מידע ורצון לוודא שהגיבוי יטען מיידית את המידע וישמור על הקבצים.

3. בכל מצב שבו רוצים לוודא ידנית שהגיבוי פעל בצורה מלאה.

צעד אחר צעד להפעלת הגיבוי בענן בצורה ידנית:

1. הפעילו את הגיבוי בענן שעל שולחן העבודה שלכם

     Sheeta cloud backup

2. הכנסו לעמוד Backup 

3. הקליקו על הכפתור Backup Now

לאחר השלמת פעולת הגיבוי הידנית - קרוב לודאי שתקבלו הודעה עם תוצאות ביצוע הגיבוי.

במקרה והגיבוי הצליח - מצוין.

במקרה ועדיין ישנה התראה או בעיה - יש לשלוח לתמיכה הטכנית שלנו - support@sheeta.co.il, או 055-6620431 - הודעה עם תיאור הבעיה (אפשר להעביר את ההודעה שקיבלתם למייל או פשוט לציין את הבעיה שקיימת).

אם עדיין אינכם מקבלים מיילים אוטומטיים לתיבת המייל שלכם - בבקשה לעדכן זאת לפי ההסבר המופיע בקישור זה >>

מקוים שמאמר זה סייע.

צוות התמיכה הטכנית - שיטה.

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי