top of page
Image by Bram Naus

מאמרים

  • aluma73

האם עסק יכול להיות קטן מידי בשביל CRM

עודכן: 13 בינו׳ 2022

עסק לא יכול להיות "קטן מידי״ בשביל להתחיל לעבוד חכם בשביל להתחיל לעבוד עם CRM


כשהייתי בת 19, אבא שלי התחיל את דרכו בתחום הנדסי חדש עבורו. הוא היה עצמאי תקופה קצרה, עדיין לא היה לו עסק משגשג, והוא קיבל החלטה שהוא לא עובד יום אחד עם משרד שפועל בצורה ידנית.


הוא רכש תוכנה, שהיתה אז מאוד יקרה, ואיתה בנה את העסק שלו. עד היום הוא אומר, שאחד הדברים שאיפשרו לו לפרוץ קדימה, ללא צורך בעובדים נוספים, זו העובדה שהיתה לו תוכנה שעשתה בשבילו המון ועזרה לו לנהל את העסק. הדבר הזה קרה לפני יותר מ-20 שנה (כן, עכשיו אתם יודעים בת כמה אני :-) ), ועד היום אני מתפעלת מההחלטה הזו והשיעור הזה שקיבלתי כבר בגיל 19.


סקר חדש שביצעה חברת Brother מראה ש-72% מבעלי העסקים הקטנים חושבים שהטמעה והשקעה בטכנולוגיה חדשה מחזירה את עצמה הרבה יותר טוב מאשר העסקת עובד נוסף בעסק. זה מדהים, למרות הכל, עסקים מכל הגדלים מבינים את הערך הגדול בדבר הזה. עבור עסק שמתחיל את דרכו, מערכת CRM יכולה לסייע בתקשורת מהירה עם לקוחות מכל מקום ובכל זמן. לסייע בתהליכי מכירה ומעקב אחרי עסקאות שנוצרות. לנהל מידע רלוונטי לכל הלקוחות שלו בצורה כזו שהוא יוכל לתת שירות כאילו יש צוות תמיכה שלם מאחוריו. מערכת CRM ושיטות עבודה נכונות יכולות לחסוך לעסק המתחיל הוצאות על כ"א שמאוד מעמיסות במיוחד בתחילת דרכו של העסק. עבודה בשיטה הנכונה יוצרת קשרים מעולים עם הלקוחות שלכם, בונה אמון ויוצרת תהליכי מכירה שחוזרים על עצמם שוב ושוב לטובת העסק שלכם. (CRM = Customer Relationship Management = מערכת ניהול לקוחות)

להתראות ,

אלומה גניאל קובי


22 צפיות0 תגובות
bottom of page