תמיכה טכנית גיבוי בענן

כיצד לשלוח דוח שגיאות מהאפליקציה

כחלק ממנגנון התמיכה הטכנית, ישנם מצבים שבהם אנחנו נדרשים לתת לוג של מה שקורה על המחשב, כדי להבין מדוע התקלה מתרחשת.

כדי להפיק דוח שגיאות כזה, יש לבצע את הפעולה הבאה:

  1. עליכם לקבל את מספר קריאת שירות מחברת שיטה, כדי שתוכלו לפתוח קריאה שניתן יהיה לסייע בעזרתה.
     

  2. יש להכנס למחשב שבו מופיעה השגיאה, ולפתוח במחשב זה את האפליקציה של הגיבוי בענן של שיטה  (ניתן להכנס דרך שולחן העבודה, או דרך שורת המשימות לאפליקציה).

60010.png

3. יש להקליק על תפריט המשתמש – במסך מצד ימין למעלה.
ולבחור Send Error Report
 

60011.png

4. המסך שיפתח יציג את פרטי החשבון. יש להשאיר את הפרטים של הusername – כמו שהם.

יש לעדכן את השדות לפי הערכים הבאים:

Email address:  aluma@sheeta.co.il
Trouble ticket number:  < מספר שינתן על ידי התמיכה שלנו >
Message:  הודעה לא נדרשת במצב שבו יש מספר קריאה. מאחר והבעיה כבר צויינה.

5. יש להקליק בסיום: Send
 

60012.png

בסיום הפעולה, יש לעדכן את צוות התמיכה של שיטה, שפעולה זו בוצעה בהצלחה.

אנחנו נמשיך מכאן וכמובן נעדכן אתכם לאחר שנקבל תשובה מתאימה.

תודה על שיתוף הפעולה