תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

כיצד בוחרים אנשי קשר או לקוחות לשליחת תסקירים במייל

כחלק משיפור המודול של שליחת תסקירים במייל, הוספנו אפשרות לבחור את המיילים לנמענים מתוך רשימת הלקוחות / אנשי הקשר בתסקל.

מנגנון השליחה לא השתנה, אלא הוספנו בו מאפיינים שיאפשרו לכם לנהל את הנמענים בצורה נוחה ויעילה יותר.

 

1.  ברירת מחדל לשדה "נושא" בשליחת מייל

ביטלנו את המצב בו הנושא האחרון שהוקלד הופך לנושא ברירת מחדל, והוספנו יכולת שליטה בנושא.

במסגרת השינוי התווסף כפתור ליד שורת הנושא, שבלחיצה עליו, נושא ברירת המחדל יעודכן וישמר לטובת המיילים הבאים.

כל מייל חדש שיווצר יעודכן עם נושא ברירת המחדל, ונושא שנכתב מחדש לטובת מייל מסוים, לא ישמר כברירת מחדל.

2.  מחיקת ערכי הנמענים בקליק

הוספנו כפתור שיקל עליכם לבטל בחירה מיותרת של נמענים לשליחת מיילים.

כפתור הזה יחשף כאשר יהיה פוקוס של הסמן בתוך שדה הנמענים הרלוונטי, ראו איור:

קליק על הכפתור, יבצע מחיקה של תוכן השדה "שלח אל" / "העתק" / "העתק מוסתר" במסך בהתאמה.

3.  בחירת נמענים מתוך אנשי הקשר והלקוחות בתסקל

כדי לבחור אנשי קשר או לקוחות קיימים מתוך תסקל, הוספנו ליד שדה ה"אל", "העתק", "העתק מוסתר" כפתור שע"י הקלקה עליו יציג ממשק חיפוש לאנשי קשר נוספים לשליחת המייל.

הכפתור של "אל" ו"העתק" יהיה זמין רק כאשר השדות של נמענים אלה יהיו זמינים לעריכה.

עם ההקלקה על כפתור בחירת הנמענים הנוספים, תסקל פותחת את ממשק בחירת הנמענים הבא:

כל שעליכם לעשות כדי לאתר את הנמען הרצוי, הוא להקליק את שמו או חלק מהמייל שלו בשדה "חפש את"

(מס' 1 באיור) . 

ולהקליק על כפתור החיפוש מצד שמאל (מס' 2 באיור).

תסקל תסנן את התוצאות של החיפוש ותציג אותן בחלון מתחת לשדה החיפוש (מס' 3 באיור).

לאחר שהתוצאות מופיעות – תוכלו לבחור נמען אחד או יותר על-ידי סימונם עם העכבר, כל קליק עם העכבר מסמן או מבטל את הבחירה (מס' 4 באיור).

לאחר שבחרתם נמען אחד או יותר, יש להקליק על הכפתור "הוסף מיילים" (מס' 5 באיור),

עם ההקלקה על "הוסף מיילים" תבחינו כי המיילים מופיעים בשדה "נמענים נבחרים" (מס' 6 באיור).

לסיום, יש להקליק על "בחר וסגור" (מס' 7 באיור).

בשלב הזה המסך יסגר, ותסקל תעתיק את הנמענים שהיו בשדה "נמענים נבחרים" (מס' 6 באיור) לשדה המתאים במסך "שליחת תסקירים במייל".

טיפ חשוב

תסקל יודעת לזהות לאיזה שדה אתם רוצים להוסיף נמענים. אם מסיבה כלשהי אתם רוצים לשנות את השדה שאליו אתם מעוניינים להוסיף את הנמענים, ניתן לעשות זאת בשינוי הערך בשדה "לאן להוסיף את הנמענים" (מס' 1 באיור) ולעדכן אותו בהתאם לשדה אליו תרצו להוסיפם.

טיפ חשוב 2

כברירת מחדל תסקל מציגה את רשימת המיילים והלקוחות מתוך שדה "איש קשר לתסקיר" בכרטיס הלקוח. עם זאת, ניתן להציג גם פרטי אנשי קשר שמקושרים לכרטיסי הלקוחות השונים מטבלת אנשי הקשר.

יש לבצע זאת ע"י שינוי הבחירה של "הצג מיילים של" (מס' 1 באיור).

עם שינוי הבחירה ל"אנשי קשר", תוכלו להבחין בעדכון הרשימה הכוללת ולבצע את החיפוש מחדש.

טיפ חשוב 3

אנשי קשר או לקוחות שאין להם תיבת אימייל – לא יופיעו במסך זה ולא ניתן יהיה לאתר אותם. אם חיפשתם איש קשר או לקוח ולא מצאתם, יש לוודא שיש לאיש הקשר או הלקוח כתובת אימייל בשדה "אימייל" בכרטיס.

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי