איך מוחקים בודק בתסקל ?

ניתן למחוק בודק בתנאי שאינו מופיע כבודק זמני ברירת מחדל בהגדרות המערכת
 
למאמר המלא
     
  איך קולטים לקוח חדש בתסקל ?

לקוחות חדשים רצוי לפתוח רק דרך תסקל (ולא דרך כספית) ואז לבצע סינכרון עם כספית.
 
למאמר המלא
     
  איך יוצרים תסקיר חדש בתסקל ?

אפשרות א – יצירת תסקיר חדש מתפריט ראשי. אפשרות ב – יצירת תסקיר חדש מתוך מסך לקוחות. אפשרות ג – העתקת תסקיר.
 
למאמר המלא
     
  איך עורכים תסקיר חדש בתסקל ?

על מנת לקלוט תסקיר חדש יש להגיע למסך פרטי תסקיר ע"י לחיצה על כפתור צור תסקיר חדש.
 
למאמר המלא
     
  איך יוצרים חשבון לתסקירים מרובים בתסקל ?

באפשרותך לרכז מספר תסקירים בחשבון אחד. עבור תסקירים אשר הנך מעוניין לרכז בחשבון אחד – אין לערוך חשבון בתום עריכת התסקיר.
 
למאמר המלא
     
  איך מוחקים תסקיר בתסקל ?

הגדרת אפשרויות המחיקה לתסקיר מבוצעת ממסך הגדרות מערכת >> הגדרות תסקירים ביצוע המחיקה בפועל מתבצע לפי התרשים הבא:
 
למאמר המלא
     
  איך מציגים דו"ח פעילות לבודק בתסקל ?

דו"ח הפעילות לבודק משקף את כל התסקירים שהבודק ביצע בטווח תאריכים. הדו"ח מרכז את התסקירים שבוצעו ע"י הבודק  בתקופה נבחרת, ממוין לפי לקוח.
 
למאמר המלא
     
  איך מתחברים לענן של תסקל - צעד אחר צעד ?

צוות התמיכה הטכנית שם על שולחנך קיצור דרך ישיר לתסקל בענן. ברוב המקרים קיצור הדרך הזה הינו הדרך היעילה ביותר להכנס לענן של תסקל.
 
למאמר המלא
     
  כיצד ליצור חשבון אחד מרכז, עבור מספר תסקירים בתסקל

כדי ליצור חשבון אחד עבור מספר תסקירים ללקוח, יש לבצע את הפעולות הבאות:
 
למאמר המלא
     
  איך אני רואה רשימה של כל התסקירים ללא חשבון כולל הלקוחות שלהם בתסקל ?

כדי לראות את כל התסקירים הפתוחים ללא חשבון, אשר עבורם עדיין לא יצא חיוב ללקוח. יש לבצע את הפעולות הבאות:
 
למאמר המלא
יש 3 עמודים
לעמוד הקודם    1 2  3   לעמוד הבא   

תמיכה טכנית - תסקל