תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

הודעת שגיאה על בעית SMTP בשליחת תסקירים מתסקל

המאמר הזה נכתב כדי לסייע במצבים בהם עודכנו אצלכם הגדרות האבטחה בחשבון הג'ימייל שלכם, ובעקבות העדכון – אתם לא יכולים יותר לשלוח הודעות מהאפליקציה שלכם.

אם לא ביצעתם אימות דו שלבי בחשבון גוגל לאחרונה או אם השרת ששולח מיילים מתסקל אינו שייך לגוגל, יתכן שהסיבה לחוסר היכולת שלכם לשלוח מייל קשורה בעדכון סיסמא או פרטי שרת המיילים.

 

המאמר הזה מתקן את הבעיה הבאה: הגדרת "אימות דו שלבי" בהגדרות של ג'ימייל, מונע גישה של תסקל לשליחת מייל בעזרת השרת של ג'ימייל.

התיקון – בהגדרות החשבון שלכם בגוגל + הגדרות האימייל של תסקל.

הסבר צעד אחר צעד

נכנסים לחשבון גוגל שלכם:

בעמוד שיפתח – תמצאו את תפריט ההגדרות – יש להקליק "אבטחה" – או Security

לאחר שתכנסו לעמוד האבטחה – תוכלו להבחין ההגדרת "אימות דו שלבי" מופעלת (מס' 1 באיור).

על מנת שתוכלו להגדיר את האפליקציה שלכם כמורשית להשתמש בשרת של גוגל כדי לשלוח מיילים, נדרש להגדיר סיסמא לאפליקציה בצורה ספציפית.

כדי להגדיר את הסיסמא לאפליקציה תסקל – יש לפעול לפי הצעדים הבאים:

  1. יש להקליק על השורה "סיסמאות לאפליקציה" – Application passwords .

  2. קרוב לודאי שתדרשו להכניס כאן את הסיסמא של החשבון שלכם בשנית. הכניסו את הסיסמא שוב ועיברו לצעד הבא.

     3.   בצעד הבא תגיעו למסך הבא:
 

4. יש להקליק על האפשרות "בחרי אפליקציה" – Choose Application
 

 5. יש להקליק על האפשרות "ביחרי מכשיר" – Choose device
 

6. יש להקליק את השם של האפליקציה ולאחר מכן להקליק על "צור" – Create.

7. על המסך תופיע סיסמא עם מס' תווים אקראי.

את הסיסמא המופיעה ברקע הכתום – יש להעתיק – ולהדביק בשדה של "הסיסמא" בהגדרות שליחת המיילים של תסקל.

 

8. הגדרות שליחת המיילים בתסקל:
 

כדי שכל העמדות יוכלו לעשות שימוש בעדכון של הסיסמא החדש, יש להקליק "שמור לרשת" לאחר ביצוע העדכון.
בעמדות הנוספות – יש להקליק "שחזר מהרשת" – וכך הסיסמא תופיע בכל עמדה בצורה אוטומטית.

 

תיקון זה משחרר את המניעה על שליחת תסקירים מתסקל, במצבים שבהם יש אימות דו שלבי בחשבון גוגל.

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי