תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

כיצד יוצאים מתסקל כאשר ישנה הודעת שגיאה שלא מאפשרת המשך עבודה

הערה חשובה: יש לציין שאפשרות זו היא לא אפשרות נכונה לשימוש בשגרה.

היא נכונה רק במקרי חירום. במידה ואתם משתמשים באפשרות זו יותר מפעם בחצי שנה, יש לדווח על התקלה לצוות התמיכה, על-מנת שיזהו את הבאג ויתקנו אותו.

המקרה שבו משתמשים באפשרות זו:

כאשר תסקל מציגה הודעת שגיאה שאינה נסגרת למרות ההקלה על הכפתור בהודעה.

כאשר תסקל נתקעת במשך זמן לא סביר ונראה שמשהו במערכת השתבש.

הפעולות שמבצעים:

1. קליק ימני על הכפתור של Start התחל  של חלונות

2. בחירת האפשרות Task Manager

לאחר בחירה זו יפתח מסך עם רשימת אפליקציות פעילות.

יש לבחור את האפליקציה Microsoft Access (32 bit)

ולהקליק "End Task"

שימו לב שאם כספית פתוחה גם היא, הפעולה הזו תסגור גם אותה.

בהצלחה.

אנחנו תמיד כאן לשירותכם

  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

לוגו_שיטה_אנגלית.png

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי