תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

ניהול מידע של חברות השירות

הוספנו אפשרות לנהל את חברות השירות, כצעד ראשון בהכנת תשתית להעברת המידע לחברות השירות בקליק.

כך מנהלים את חברות השירות מעתה ואילך.

שדה חברות השירות והמלווה נשארו כפי שהם, עם זאת, כדי שהערך שלהם יופיע בתיבת הבחירה נדרש לתעד את חברת השירות ככרטיס לקוח        מסוג לקוח "חברת שירות" בתסקל.

יש שתי דרכים לנהל את המידע החדש:

  1. לקלוט את כל חברות השירות מראש בכרטיס לקוח + המלווים שלהן בטבלת אנשי הקשר.

  2. לקלוט את חברת השירות תוך כדי תנועה – במהלך עריכת התסקיר.

 

קליטת חברת שירות חדשה בכרטיס לקוח

כדי ליצור חברת שירות חדשה יש ליצור "לקוח חדש" להקליד את נתוני חברת השירות, ובצידו השמאלי העליון של המסך – להגדיר את סוג הלקוח כ-"חברת שירות".

כיצד מעדכנים חברת שירות במהלך הקלדת תסקיר

במצבים בהם במהלך הקלדת התסקיר אין עדיין את שם חברת השירות בתיבת הבחירה, יש להכנס לעדכון ועריכת חברת שירות ב"עריכת התסקיר" >> תוצאות הבדיקה >> הקלקה על העפרון ליד שדה "חברת השרות" – ראו איור.

הקליקו על העיפרון שנמצא בדגל מס' 1 באיור. עם הקלקה על האיקון של העפרון, תכנסו למסך של עדכון ועריכת חברת שירות. במסך זה הכניסו את כל הפרטים של חברת השירות. "סוג הלקוח" (דגל מס'  4 באיור) במסך זה כבר מוגדר כברירת מחדל כסוג "חברת שירות".

לאחר הקלדת הפרטים של חברת השירות, יש להכנס לטבלת "אנשי קשר/מלווי בדיקות" (דגל מס' 5 באיור), ולעדכן בה את המלווה של הבדיקה.

כאשר תקליקו על העיפרון במצב שבו יש כבר בחרתם חברת שירות, תוכלו להכנס ישירות לכרטיס חברת השירות ולהוסיף או לעדכן בה את המלווים – כדי להמשיך ולעדכן את המידע. כך נכון לעשות כאשר יש מלווה חדש לחברת שירות קיימת. פשוט מקליקים על העיפרון – וקולטים בטבלת אנשי הקשר – את המלווה החדש.

אמנם ניתן להקליד את המלווה בצורה ידנית, אבל ניהול נכון של המידע יכול לחסוך לכם הקלדות מיותרות בעתיד. הקלידו את המלווים בטבלת אנשי הקשר של חברת השירות, כולל הטלפון שלהם, והמידע הזה יכנס בצורה מידית לתסקיר שאותו אתם עורכים.

למרות כל השינויים, השארנו את השדה של חברת השירות והמלווה כשדות שניתן לעדכן בצורה ידנית. אנחנו ממליצים לא לפעול כך, אבל מי שרוצה לעבוד קשה – לא נעצור אותו.

האפשרות החדשה מאפשרת לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לנהל כרטיס לקוח לחברות השירות, כולל המלווים ופרטי הטלפון של חברת השירות.

  2. לקשר את התסקיר לחברת שירות בצורה חד-חד-ערכית ולא רק לפי זיהוי משתנה של שם החברה.

  3. לקשר כרטיס לקוח לחברת שירות, וכך בעת יצירת תסקיר ללקוח – שיוך חברת השירות לאותו תסקיר באופן אוטומטי.

  4. לצפות במידע שמראה מיהם הלקוחות שקשורים לחברת השירות ומהם התסקירים שקשורים לחברת שירות.

  5. הקלדת חברת השירות ואת מספר הטלפון המדויק של הטכנאי/חברת השירות מבלי להצטרך להקליד זאת יותר מפעם אחרת.

  6. בעתיד – פעולות כמו שליחת תסקירים במייל, תתאפשר לביצוע גם ישירות לחברת השירות, ולא רק ישירות ללקוחות.

בשלב זה, ועד שיוטמע המודול במלואו, הפילטר יבוצע עדיין על השדה "חברת השירות" שמייצג הטקסט בתסקיר. בהמשך הסינון של המידע בתכנית העבודה יבוצע על ידי שימוש בחברת השירות שמופיעה בכרטיס הלקוח. כך ניתן יהיה לקבל יכולות מדוייקות יותר של סינון.

 

עדכון של כרטיס לקוח קיים – שיהפוך להיות חברת שירות

במצבים בהם כבר יש לכם כרטיס לקוח שמכיל את נתוני חברת השירות, כל שעליכם לעשות כדי שחברת שירות זו תופיע בשדה הבחירה של "חברת השירות" בתסקיר – הוא להגדיר את סוג הלקוח כ"חברת שירות", עושים זאת כך:

נכנסים לכרטיס הלקוח של חברת השירות, ומשנים את "סוג הלקוח" בכרטיס, ל"חברת שירות".

מנקודה זו ואילך, חברת השירות תופיע באפשרויות הבחירה בתסקיר.

לוגו_שיטה_אנגלית.png
  • Facebook

טלפון:  04-8577137    נייד:  055-6620431    דוא"ל:  info@sheeta.co.il    כתובת:  ת.ד. 361, הושעיה

© כל הזכויות שמורות לאלומה גניאל קובי